عکس عجیب و باورنکردنی; لواندوفسکی اخراج شد!

در دقیقه 6 بود که روی یک کرنر دروازه خود را باز شده دیدند و 5 دقیقه بعد روبرت لواندوفسکی مهاجم این تیم به دلیل خطا روی ناچو ویدال کارت زرد گرفت اما بدشانسی این تیم به پایان رسید. دقیقه 31 و لوا کارت زرد دوم را از بازی اخراج کرد.

ستاره لهستانی کاتالان ها که برای رسیدن به توپ از روی داوید گارسیا جهش کرد، در هنگام فرود برخورد نسبتا خشنی با حریف داشت و داور بلافاصله با کارت زرد دوم او را از زمین بازی اخراج کرد. اتفاقی که این مهاجم را غافلگیر کرد در پی داشت.

بارسلونا که دیشب با شکست رئال مقابل رایو وایکانو مدعی صدرنشینی شد، امیدوار بود با پیروزی در بازی امشب مقابل اوساسونا فاصله صدر جدول را به 5 امتیاز برساند اما نیمه اول این دیدار کاملا به پایان رسید. به نفع شاگردان ژاوی ناموفق بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لواندوفسکی که در این فصل از بایرن به بارسا پیوست، تاکنون عملکرد بسیار خوبی برای آبی و نارنجی پوشان داشته و گل های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده است، اما این اخراج زودهنگام در دیداری حساس می تواند برای آنها گران تمام شود.

اوساسونا در این فصل لالیگا غافلگیرکننده بوده و در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و شاگردان ژاوی با یک دروازه بان کمتر مقابل این تیم چه خواهند کرد.