عکس علت آسیب دیدگی شهروندان پرسپولیسی را شناسایی کنید/ مقصر همه این آسیب ها باید پاسخگو باشد/۴ مصدوم به دست یحیی


نگاهی به اتفاقات اخیر در اردوی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شرایط خوبی را برای این تیم فراهم نمی کند.

پرسپولیسی ها آخرین دیدار خود مقابل گل گهر سیرجان را در شرایطی به پایان رساندند که تعداد مصدومان این تیم اکنون به 4 نفر رسیده است.

با مروری بر اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل نصر عربستان و مصدومیت دقیقه 8 و دقایق پایانی مهدی ترابی و وحید امیری به این نکته می رسیم که به نظر می رسد شرایط تمرین پرسپولیس در این مدت چندان حمایتی نبوده است. . .

خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که با نام پپه لوسادا به عنوان مربی اسپانیایی بدنسازان تیم پرسپولیس شناخته می شود، به نظر می رسد نتوانسته است بدن بازیکنان را به حالتی برساند که تحت فشار رقابت ها به خود آسیب نرسانند. اما با توجه به لغو دیدارهای هفته پنجم و ششم پرسپولیس می توان گفت فشار زیادی روی بازیکنان این تیم نبود.

عکس علت آسیب دیدگی شهروندان پرسپولیسی را شناسایی کنید/ مقصر همه این آسیب ها باید پاسخگو باشد/۴ مصدوم به دست یحیی

پس از مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی، پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی و مصدومیت جدید میلاد سرلک مصدوم چندی پیش، وضعیت کادرفنی پرسپولیس را بدتر کرد.

به نظر می رسد با فرا رسیدن تعطیلات روز فیفا یکی از مهمترین وظایف تیم پرسپولیس باید بدنسازی و تقویت قوای بدنی شاگردان یحیی گل محمدی باشد. در غیر این صورت با این روند مصدومیت مشخص نیست این تیم چگونه به پایان فصل می رسد.

لازم به ذکر است؛ پرسپولیس تاکنون تنها 5 بازی لیگ برتر و 2 بازی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است. این در حالی است که یاسین سلمانی تنها بازیکنی بود که برای همراهی تیم فوتبال امید کشورمان به هانگژو چین سفر کرد و بقیه فقط در تهران و در خدمت پرسپولیس بودند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال