عکس لیونل مسی مقصد جدید خود را انتخاب کرده است؟/ شوک اینستاگرامی فوق ستاره آرژانتینی

تا به امروز، تنها دو چیز در بخش هایلایت های اینستاگرام لیونل مسی دیده می شد: خانواده (Familia) و تیم ملی آرژانتین (Seleccion). اما از امروز عنصر دیگری به این بخش از اکانت اینستاگرام ستاره آرژانتینی اضافه شده است که نام باشگاه سابق بارسلونا است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

هزاران نفر از هواداران مسی در اینستاگرام پرسیدند که آیا اسطوره آرژانتین با این اقدام تیم آینده خود را معرفی می کند؟ با توجه به اتفاقات هفته های اخیر بعید به نظر می رسد که لئو در پاریس بماند چرا که گفته می شود پاری سن ژرمن از او خواسته است تا بخشی از دستمزد خود را برای تمدید قرارداد کنار بگذارد و مسی نیز از پذیرش چنین درخواستی خودداری کرده است. .

عکس لیونل مسی مقصد جدید خود را انتخاب کرده است؟/ شوک اینستاگرامی فوق ستاره آرژانتینی

لیونل مسی حضور پررنگی در اینستاگرام دارد. ستاره بزرگ سیاره فوتبال در این شبکه اجتماعی 452 میلیون نفر دنبال می شود و با این تعداد فالوور یکی از بزرگ ترین سلبریتی های اینستاگرام به حساب می آید. به همین دلیل افزودن نام بارسلونا به نکات برجسته مسی به شدت خبرساز شده است.

به خصوص در شرایطی که بحث در مورد آینده مسی داغ است و دنیای فوتبال می خواهد بداند قهرمان جام جهانی فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد بازگشت مسی به باشگاه سابقش بارسلونا به گوش می رسید و آیا با این اقدام لئو باید دید که او می خواهد این پیام را بدهد که بازگشتش به بارسلونا پایان یافته است؟

حتی روزنامه مارکا مادرید نیز در نهایت از موضع قبلی او کوتاه آمد و گفت که بازگشت لئو به نیوکمپ مانند گذشته غیرممکن به نظر نمی رسد. این روزنامه مدعی است که بارسا در تلاش است تا تمام اقدامات لازم را برای بازگشت او انجام دهد و حضور مسی در بلوگرانا برای این باشگاه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر ورزشی راه نجاتی خواهد بود.

اما در طرف دیگر معامله، به نظر می رسد همه چیز برای بازگشت لئو به بارسلونا آماده شده است. رافائل یوسته، نایب رئیس باشگاه اخیرا تایید کرد که باشگاهش با مسی در تماس بوده است. او گفت: داستان های زیبای زندگی به پایان خوش نیاز دارند.

اما تنها دلیلی که مسی را در فرانسه بعید می کند، بحث دستمزد نیست. او این روزها رابطه شیرینی با هواداران پاری سن ژرمن دارد و کار به جایی رسیده که توسط هواداران هو می شود.