عکس ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی بود/ نامه خریدار به سازمان خصوصی سازی رسید

انتشار پیشنهاد رسمی یک ایرانی مقیم قطر برای خرید باشگاه استقلال سر و صدای زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به پا کرد. ماجرا از این قرار است که فردی به نام امیر سالمی زاده، مالک یک هلدینگ سرمایه گذاری بین المللی قطری و از دوران کودکی علاقه مند به باشگاه استقلال، رسماً پیشنهاد خود را برای خرید 51 درصدی این باشگاه به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد. انجام داد.

عکس ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی بود/ نامه خریدار به سازمان خصوصی سازی رسید



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به مشکلات مالی فراوانی که باشگاه استقلال در روزهای پایانی سال 1401 با آن دست و پنجه نرم می کرد، اکنون باید دید واکنش سازمان خصوصی سازی به درخواست این ایرانی متمول که در قطر تجارت می کند، به پیشنهاد جذاب او چیست. و آیا اکثریت سهام باشگاه استقلال به این فرد واگذار می شود یا خیر؟

وی در خبری که صبح امروز در خصوص درخواست این ایرانی مقیم قطر برای خرید باشگاه استقلال منتشر کرد، اعلام کرد که مدارک این پرونده نزد ما نگهداری می شود. اما برخی رسانه ها و صفحات اینترنتی با تکذیب اصل ماجرا اعلام کردند که سازمان خصوصی سازی چنین نامه ای دریافت نکرده است و اکنون بر اساس مسئولیت حرفه ای خود وظیفه داریم اصل نامه سالمی زاده را در اختیار قربان زاده و رسید دریافت کنیم. ثبت آن در دبیرخانه سازمان خصوصی سازی.

سالمی زاده در نامه رسمی خود به سازمان خصوصی سازی مدعی شده است که پس از عقد قرارداد رسمی و انجام کلیه تشریفات قانونی، تمامی مطالبات آندره آ استراماچونی را در قسط اول قرارداد پرداخت خواهد کرد.

این ایرانی مقیم قطر در تاریخ ۶ اسفندماه طی نامه ای به صورت رسمی درخواست کتبی خود را به قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و در دبیرخانه این نهاد نیز ثبت شد. رسید خرید 51 درصد از سهام باشگاه استقلال هم اکنون در اختیار سالمی زاده است.

عکس ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی بود/ نامه خریدار به سازمان خصوصی سازی رسید