عکس من اگر جای علی دایی بودم خودم را نمی بخشیدم

مصاحبه ستاره سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در دهه 80 را مشاهده می کنید:

سوال اخراج علی کریمی از اردو توسط فدراسیون و خداحافظی غیرمنتظره این ملی پوش، دعوت نشدن مهدی مهدوی کیا و رحمان رضایی، دعوت کریم باقری و مصاحبه دایی و کریمی علیه یکدیگر. حواشی پیرامون تیم ملی بود.

عکس من اگر جای علی دایی بودم خودم را نمی بخشیدم

نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرزاشی که در تاریخ 23 آبان 1386 منتشر شد، توضیح داد: با تیمی که به فرودگاه می رفتند در اتوبوس بودم، اما در اتوبوس متوجه شدم که پاسپورت من نیست و تصمیم گرفتم برگردم. و پاسپورتم را بگیر حتی کیفم را به مازیار زارع سپردم. با آژانس رفتم و گفتم عجله کن هر چه جریمه ای بهت بدهند میدم. اما پاسپورت من در باشگاه پرسپولیس بود. با آقای خوردبین تماس گرفتم و ایشان گفتند که ساعت 4 صبح باشگاه تعطیل است. چگونه می توانم پاسپورت را برای شما ارسال کنم؟

عکس من اگر جای علی دایی بودم خودم را نمی بخشیدم



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره علت تغییر مسیر تلفن همراهش توضیح داد: گوشی را روی حالت بی صدا گذاشته بودم و چون گوشی من سیستمی دارد که اگر جواب ندهم بعد از 10 ثانیه به صورت خودکار تغییر مسیر می دهد، به همین دلیل متوجه تماس ها نشدم. اگر می خواستم در کارم عمدی باشم راه های دیگری می دانستم. من عاشق بازی برای تیم ملی کشورم هستم و می ترسم دوباره دعوت شوم. باید دیوانه باشم که تیم ملی را محروم کنم. من اگر جای دایی بودم با نیکبخت قهر می کردم و او را نمی بخشیدم اما رسما اعلام می کنم که این موضوع اتفاقی رخ داده و از دایی عذرخواهی می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

اما ماجرای علیرضا نیکبخت واحدی و پاسپورتش که نتوانست تیم ملی را در اردوی قطر همراهی کند نیز یکی از موضوعات جالب تیم ملی بود.

تیم ملی در زمان سرمربیگری علی دایی ویژگی های خاص خودش را داشت.

عمویم گفت در فرودگاه بودیم که نیکبخت پیش من آمد و به من گفت پاسپورتم را گذاشته ام و آژانس گرفته ام که سریع بیایم و بروم اما ناگهان در فرودگاه ناپدید شد و جمعیتش هم دور شدند.