عکس وسوسه مسی در برابر پیشنهاد عظیم سعودی ها

این گزارش از عملکرد مسی و رونالدو در سال گذشته را از دست ندهید: مقایسه عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال 2022; آمار باورنکردنی/ ​​رویای مسی و کابوس کریس!

باید ببینید که ناصر الخلیفی مالک قطری پاری سن ژرمن می تواند در مقابل این پیشنهاد عجیب این باشگاه عربستانی مقاومت کند و به مسی پیشنهاد دهد که دیگر به عربستان نرود.

عکس وسوسه مسی در برابر پیشنهاد عظیم سعودی ها



سرویس اخبار فوتبال خارجی

همچنین بخوانید : قرارداد بزرگ مسی با پاری سن ژرمن پس از قهرمانی در جام جهانی / جزییات درآمد لئو برای باشگاه متمول فرانسوی

“RMC” فرانسه لحظاتی با تایید این خبر نوشت: پیشنهاد دیوانه کننده و غیرقابل انکار باشگاه الهلال عربستان برای لیونل مسی روی میز قرار گرفته و این بازیکن را ضعیف کرده است.

شایعات مبنی بر تلاش باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به واقعیت نزدیک می شود.

مسی هنوز با تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن موافقت نکرده است و این پیشنهاد شگفت انگیز قهرمان 2022 جهان را به قطر وسوسه کرده است. باشگاه الهلال به مسی پیشنهاد دستمزد سالانه 300 میلیون دلاری داده است. این پیشنهاد 6 برابر دستمزد فعلی مسی در پاری سن ژرمن است.

پس از آنکه رسانه های عربستانی مدعی پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی شدند، حالا نوبت نشریات معتبر اروپایی است تا این پیشنهاد عجیب سعودی ها را تایید کنند.