عکس کیم کارداشیان خاطرات را زنده کرد!/ وقتی اینفلوئنسر معروف وارد دعواهای فوتبالی شد

آنها همچنین از آهنگ معروفی برای این ویدیو استفاده کردند که متعلق به گروه Manskin است و به نوعی دامیانو، خواننده گروه را مسخره کردند. او یک هوادار سرسخت رم است و درگیری های شدید او با هواداران لاتزیو به خوبی شناخته شده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کیم کارداشیان با پیراهن رم

به نظر می رسد در عصر شبکه های اجتماعی، هیچ رویدادی از چشم تیزبین کاربران اینترنتی دور نمی ماند، به خصوص اگر آن رویداد پوشیدن پیراهن فصل 1997-1998 رم توسط چنین چهره مشهوری باشد.

رقابت در پایتخت ایتالیا به شدیدترین شکل ممکن در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ادامه دارد و به دلیل شوخ طبع و طعنه آمیز بودن ساکنان این شهر جذاب تر از هر جای دیگری انجام می شود.

در واقع در آن فصل چهار دربی بین این دو تیم برگزار شد و تیم تحت مدیریت اسون گوران اریکسن در هر چهار بازی پیروز شد. این روند موفقیت ادامه یافت و سرانجام در سال 2000 موفق به کسب اسکودتو شدند.حضور بزرگان فوتبال ایتالیا مانند روبرتو مانچینی و پاول ندوده در این تیم در این ویدئو نشان داده شده است.

این اتفاق از نظر بسیاری به لاتزیو کمک کرد تا دروازه خالی را باز کند و آنها از این فرصت نهایت استفاده را کردند. صفحه رسمی باشگاه با انتشار ویدئویی به این پیراهن اشاره کرد و نوشت: “ممنونم کیم! خاطرات ما را زنده کردی!”

روز گذشته عکسی از کیم کارداشیان از پاپاراتزی منتشر شد که نشان می داد او پیراهن قرمز و زرد رم را بر تن دارد و همین موضوع باعث شد تا لاتزیو از این فرصت برای واکنش استفاده کند.