عیرات زیباترین بازیکن سپاهان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از تهران تا لیورپول و بارسلونا و در نهایت اصفهان. آرات حسینی که چند هفته پیش برای تمرین و مذاکره به اصفهان سفر کرده بود، رسما با سپاهان قرارداد امضا کرد تا نقش جهان، ستاره جدید طلایی پوشان لقب بگیرد.

پدر آرات چند هفته پیش اعلام کرده بود که قراردادی بین طرفین منعقد نشده است اما حالا پوشیدن پیراهن سپاهان و تمرین با لباس این تیم نشان می دهد که او اکنون رسما به عضویت تیم سپاهان درآمده است.

1833316

آرات حسینی چهره سرشناس اینستاگرامی که چند هفته پیش به اصفهان سفر کرده بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا رسما به این تیم پیوست.

عیرات زیباترین بازیکن سپاهان (عکس)

قرارداد سپاهان با آرات بلندمدت خواهد بود اما این باشگاه در خبرهای مربوط به عقد قرارداد با او به زمان دقیق اشاره نکرد و البته با استفاده از وصف “نابغه” خرید آن را در سطح یک بالا برد. بمب انتقال


سرویس خبر شماره: 1896368
27 مارس 1401 @ 10:14 ق.ظ |
11.7 هزار |

4نقطه نظر

ستاره برای استقلال و پرسپولیس خواند;

او که به زودی ده ساله می شود با اعلام باشگاه اصفهانی به تیم جوانان سپاهان می پیوندد و البته برنامه اصلی باشگاه این است که آرات چه زمانی به تیم بزرگسالان بپیوندد.

1833315
آرات حسینی با اشاره به پنج قهرمان سپاهان می خواند; البته بعد از تولد آرات فقط یکی از این قهرمانی ها به دست آمد.

این فوتبالیست خوش تیپ، جذاب و خوش تیپ 9 ساله حالا می تواند کاندیدای خوش تیپ ترین بازیکن سپاهان شود و با ستاره های تیم بزرگسالان از جمله رامین رضاییان رقابت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آرات که همیشه با ویدئوهای اینستاگرامی خارق العاده اش شناخته شده بود، حالا با پیراهن یکی از تیم های فوتبال ایران چهره حرفه ای تری به تن کرده و راهی را آغاز می کند که باید او را از چهره ای مطرح در فضای مجازی به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل کند.

1833317
سپاهان پس از سفرهای طولانی به اسپانیا و انگلیس، اولین باشگاه حرفه ای آرات حسینی است.