عیسی آل کثیر در اسپایر زیر تیغ می رود

بیش از سه ماه از آن زمان می گذرد و اگر تصمیم نهایی خود را خیلی سریع می گرفت، شاید الان فرصت کمتری برای بازگشت داشت. آل کثیر اما به دلیل داشتن عضلات قوی و شرایطی که برای تمرین فراهم کرده بود، پارگی رباطش را جدی ندانست و بارها از مربی درخواست فرصت بازی کرد و البته یحیی و دستیارانش با توصیه کادر پزشکی و تا زمانی که مشکل جدی تری وجود نداشته باشد، به این درخواست تن ندادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شواهد حاکی از آن بود که اتفاقی جدی برای مهاجم جنوبی پرسپولیس افتاده است و پزشک قرمزها بعدا اعلام کرد که پس از دریافت عکس و نتیجه ام آر آی این بازیکن، نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد. پاسخ MRI آنطور که انتظار می رفت خوب نبود، اما الکثیر نمی خواست سرنوشت را باور کند، بنابراین پزشکان مجروحیت را دوباره تصور کردند و به پاسخ مشابهی رسیدند. “پارگی رباط”

مهاجم جنوبی پرسپولیس که هم اکنون در دزفول حضور دارد، تصمیم به عمل جراحی گرفته و باید به زودی وارد تهران شود. او برای این کار پس از مشورت با چند پزشک و دوستان فوتبالیست، قصد داشت به کمپ اسپایر برود. یکی از پیشرفته ترین کمپ های پزشکی در آسیا و حتی جهان که مورد تمجید چهره های مشهور فوتبال جهان قرار گرفته است و فرن سوریانو، نایب رئیس بارسلونا و مدیر عامل سابق منچسترسیتی در کتاب “توپ شانسی گل نمی شود”. از Camp Spire به عنوان MIT World Football ذکر شده است.

اکنون 100 روز پس از این واقعه، عیسی الکاطر تصمیم نهایی خود را گرفته است. به امید بازگشت موفقیت آمیز عمل جراحی را انجام دهید و بهبودی را ترک کنید.

آل کثیر که پیش از این پس از حضور چشمگیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به سرنوشت تلخ و محرومیت شش ماهه دچار شد، نشان داد که می تواند با انگیزه شرایط خوبی را دنبال کند. نمونه آن بازگشت پس از محرومیت و گلزنی در دربی است که محبوبیت او را نزد هواداران تیم چند برابر کرده بود.

عثمان دمبله: به همه توصیه می کنم که برای بهبودی از مصدومیت به قطر بروند. در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند مصدوم شدم و برای بهبودی به قطر و کمپ اسپایر رفتم. از ابتدا به من توصیه شد که به دلیل کیفیت تجهیزات پزشکی و ورزشی به این کلینیک مراجعه کنم.

بخش درمانی این کمپ پیشرفته به نام Aspire Dome پیش از این میزبان ستارگان سرشناسی از جمله حضور یک هفته ای نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بوده است. اومتیتی ​​ستاره بارسلونا یکی دیگر از بازیکنانی است که توانسته با بهره گیری از امکانات فوق العاده کمپ اسپایر شرایط را برای بازگشت سریع مهیا کند.

عیسی آل کثیر در 27 دی ماه 1378 در دقیقه 51 جدال با شهر خودرو در مشهد با احساس مصدومیت زمین را ترک کرد و سپس راهی بیمارستان شد.

عیسی آل کثیر در فصل جاری قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد و باید دید مسئولان باشگاه از جمله کادرفنی برای ادامه همکاری با این مهاجم 32 ساله به خصوص پس از عمل جراحی رباط صلیبی چه تصمیمی خواهند گرفت. اما با توجه به تصمیمی که برای این عمل دارد، بعید نیست که امیدوار باشد باشگاه در این شرایط همراهش باشد و قراردادش را تمدید کند تا برای نیم فصل آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. . لیگ با آمادگی خوب باشید و کار را دنبال کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1819907 |
27 تیر 1401 ساعت 14:44 |
2,835 امتیاز خبر|

0نظرات

مهم ترین تصمیم فوتبالی مهاجم سرخ ها پس از 100 روز

آل کثیر اما با انتشار کلیپ هایی از تمرینات پرفشار خود و حتی ضربه زدن به توپ نشان داد که آماده است و یحیی در پاسخ به سوالات هواداران به ویژه رسانه ها مدعی شد که با وجود عملکردی که انجام می دهد نیاز به درمان قطعی دارد. داشته است. در این کلیپ ها این یک اصل است که به شرایط مناسب برای بازگشت احترام بگذاریم و آنها خطر این نتیجه را نخواهند داشت که آینده فوتبالی این بازیکن را نابود کند.

البته اومتیتی ​​با حضور در این کمپ آموزشی و درمانی فرصت خوبی برای گشت و گذار و تفریح ​​نیز داشت تا دوران درمانی خود را با شرایط خوبی به پایان برساند.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن یک هفته درمان خود را در کمپ اسپایر با موفقیت پشت سر گذاشت. او یکی از افرادی بود که پس از اتمام دوره درمان از اردو تعریف کرد.