عیسی می خواست VAR آن را به دکتر ثابت کند!


سرویس خبر شماره: 2018738
13 مه 1403 در 11:54 ب.ظ.
13.4K |

13نقطه نظر

هند کودکانه و بیهوده ترین هشدار ممکن

عیسی آل کثیر در نیم فصل هیچ کاری مقابل تیمش انجام نداد.

عیسی می خواست VAR آن را به دکتر ثابت کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عیسی آل کثیر که حدود 4 ماه پیش از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس بازگشت، در ابتدای بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و با همه بازیکنان چت کرد و مشخص بود که او رابطه خیلی خوبی با نیما میرزازاد.

آل کثیر در دیداری سخت و حساس مقابل سپاهان و در روزی که خط دفاعی میهمان بدون خطا کار می کرد به جز یک صحنه شانس گلزنی نداشت. در این صحنه ارسال عبدالکریم حسن با ضربه سر عیسی همراه شد و توپ با اختلاف از دروازه سپاهان گذشت.

در نیمه دوم، آل کثیر نیز یک خطای کوچک هندی مرتکب شد و پس از ارسال کرنر و انجام بدلکاری، دستش را بالا برد. جالب اینکه او می خواست داور را متقاعد کند که نباید اخطار بگیرد اما با این حرکت عجیب تیمش فقط اخطار گرفت.

دقایقی بعد عیسی در محوطه جریمه حریف با هادی محمدی برخورد کرد و روی زمین افتاد. او در صحبت با بیژن حیدری، داور مسابقه، با قسم و بیت اصرار داشت که خطا شده و داور باید پنالتی اعلام کند. که صحنه مشکوکی هم بود. شاید اگر داور یک کمک داور ویدیویی داشت می توانست از زوایای مختلف از فیلم کمک بگیرد.

2017568

نکته جالب اینکه هادی دزفولی، داور سابق و سرشناس فوتبال ایران گفته حیدری در این صحنه اشتباه کرده و باید برای پرسپولیس پنالتی می گرفت.

با این حال عیسی که این بار تعویض نشد و تا سوت پایان بازی در زمین ماندگار شد، در 3 بازی متوالی پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا روند بازی های خود را بشکند اما در دیدارهای بعدی همچنان مهاجم اصلی تیم عثمر خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی