عیسی و لوکادیا نباید از 200 متری باشگاه پرسپولیس عبور کنند/دستیارها کمک فکری به یحیی نمی کنند



جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل این تیم می تواند نقش غیرقابل انکاری در ارتقای روحیه بازیکنان این تیم داشته باشد و در این راستا تزریق پول به بازیکنان تیم پس از مشکلی که با بازیکنان پیدا کرد می تواند روحیه بازیکنان را بهبود بخشد. تیم. .

فکر می کنی پرسپولیس با روند نزولی اش از بالا بتواند فاصله امتیازی اش را کم کند؟

به نظر من اگر خود بازیکنان بخواهند به نحوی متحد شوند و کدورت ها و اختلافات را کنار بگذارند، قطعا می توانند به روزهای خوبی برسند و فاصله امتیازی خود را جبران کنند، شاید هفته های زیادی باقی مانده است و این یا آن راه. کار انجام شده است این کار انجام نشده است و نمی توان آن را جابجا کرد.

آیا فکر نمی کنید پرسپولیس از نظر بازیکن به نوعی از سایر تیم ها به خصوص دو مدعی دیگر قهرمانی پایین تر است؟!

من ثروت پرسپولیس را از نظر بازیکن دست کم نمی‌گیرم و معتقدم اگر به موقع دستمزد این بازیکنان پرداخت شود و باشگاه در حد تعهد خود عمل کند، قطعاً پرسپولیس می‌تواند روزهای خوب خود را تکرار کند و بازیکنان جانی دوباره بگیرند. با شارژ

اما قبول دارید که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است؟

بله، پرسپولیس باید صد در صد بازیکن جذب کند. جدای از این، فکر می کنم پرسپولیس قطعا به یک مدافع چپ کلاسیک نیاز دارد تا بتوانیم در کناره ها بیشتر فعال باشیم و از آن سمت به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

فکر می کنی با جذب لوکادیا و عیسی شرایط پرسپولیس بهتر نمی شود؟

به نظر من این بازیکنان نباید از دویست متری باشگاه پرسپولیس عبور کنند زیرا این بازیکنان ارزش پرسپولیس را به پول و مسائل دیگر فروختند و برای باشگاه و هوادارانش ارزشی قائل نبودند، بنابراین به نظر من به هیچ عنوان نباید این دو بازیکن به پرسپولیس بازگردانده می شوند. باشگاه پرسپولیس بهترین تیم ایران است به همین دلیل باید ارزش هواداران و باشگاه حفظ شده باشد. اقدامی که از سوی دو بازیکنی که نام بردم دنبال نشد، به همین دلیل این بازیکنان نباید به پرسپولیس برگردانده شوند.

فکر نمی کنی عدم تمدید قرارداد یحیی برای چند سال آینده انگیزه این مربی را کم کرده است؟

خیر، من این سوال را در مورد یحیی قبول ندارم و معتقدم او مربی نیست که زحمت نکشد و انگیزه اش کم نشده باشد، چون باشگاه دولتی است و همه چیز به تزریق منابع مالی به باشگاه برمی گردد. ، زیرا منابع مالی باشگاه باید از باشگاه جدا شود. او می تواند بهترین تصمیمات را در رابطه با تیم و منافع خود بگیرد، به همین دلیل همه می دانیم که ما باشگاه حرفه ای نیستیم که بتوانیم اصول و شرایط حرفه ای را برای مربی خود فراهم کنیم و قبل از پایان قراردادش به هر نحوی با امضای قراردادی، قراردادی را امضا کنیم. قرارداد جدید برای حل این وضعیت

انتقاد برخی از بازیکنان پرسپولیس که تا آخرین لحظه دعوا نکردند!

فکر می کنم این مشکل به بدنسازی و تا حدودی به مشکل روحی و روانی بازیکنان برمی گردد. شاید نحوه و روش آمادگی بدنی بازیکنان خوب نباشد و از این نظر بازیکنان آمادگی خوبی ندارند و از نظر بدنی شادابی و نشاطی را که بازیکنان باید در تیم خود داشته باشند، نمی بینیم، بنابراین لازم است که از نظر مالی بهتر از تیم مراقبت شود و در کنار این مشکل باید روی بدن بازیکنان کار بیشتری انجام شود و مشکلات برطرف شود تا بازیکنان حتی برای مبارزه 120 دقیقه ای آمادگی خوبی داشته باشند.

نظرت در مورد نیمکت پرسپولیس و کادر فنی این تیم که خیلی ها فکر می کنند یحیی تنها نیمکت نشین است چیست؟

بله، من هم معتقدم یحیی بعد از رفتن کریم و مطهری به نوعی احساس تنهایی می کرد و کادر فنی اش وقتی کار به بن بست می خورد کمکی به یحیی نمی کند و باید از نظر فکری یا حتی اگر کمک کند. است. انجام شده است، در حدی نیست که او بتواند آن را انجام دهد. گره ذهنی تیم را باز کنید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال