غافلگیری اردن ترکیب ایران را به هم ریخت


سرویس خبر شماره: 2000348
18 فوریه 1402 در 00:18
14.3K |

دهنقطه نظر

قطر همچنین می تواند معادلات را تغییر دهد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در شرایطی که پیش از شروع مسابقه هیچکس انتظارش را نداشت در اولین دیدار نیمه نهایی مقابل اردن شکست خورد!

غافلگیری اردن ترکیب ایران را به هم ریخت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این پیروزی تاریخی فوتبال اردن به برکت دوش ستارگان این تیم یعنی التماری و النعیمات در شرایطی به دست آمد که کره ای ها خود را بهترین تیم جهان می دانستند. زمین و پیشرفت مسابقه نیز همین مشکل را نشان داد. شاگردان کلینزمن توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما این تیم اردن بود که در ایجاد موقعیت و خلاقیت در مسابقه موفق ترین بود و به لطف برنامه های حسین آموتا موفق شدند تیم مدعی کره جنوبی را شکست دهند که وارد میدان شد. مسابقه با امید به فینال در کمال ناباوری حذف کنید. کره جنوبی به جز ضربه ای که به تیرک دروازه برخورد کرد، در این دیدار یک ضربه هم مقابل اردنی ها انجام نداد.

نگاهی به اتفاقات بازی با اردن برای فوتبال ایران مهم است چرا که در شرایطی کاملاً مشابه کره جنوبی با قطر میزبان مسابقات روبرو خواهیم شد. قبل از بازی با کره جنوبی، کیفیت بازیکنان کره جنوبی به دلیل حضور لژیونرهای زیاد، به طور کلی بهتر ارزیابی می شد، اما با نمایش ثابتی، در نهایت این التعامری و النعیمات بودند که گل ها را به ثمر رساندند. دو گل. گل های این مسابقه در مورد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نسبت به قطری ها هم همینطور است، اما آنها ستاره هایی مانند اکرم عفیف و معزعلی را هم دارند که اگر عملکرد تیمی ثابت و عملکردی بی نقص ارائه دهند، این تیم می تواند با خلاقیت دفاع کند. سرعت، تکنیک و کار را برای قلعهنویی و شاگردانش برای تکمیل کار دشوار می کند.

1987902

با پیروزی اردن مقابل کره جنوبی، نگرانی برای بازی دوم نیمه نهایی نیز بیشتر شده و این موضوع نشان از توجه دقیق کادر فنی و بازیکنان ایران برای مهار تیم قطری دارد که احتمالا وارد این رقابت ها خواهد شد. زمین با ذهنیت دفاعی برای استفاده از موقعیت های منحصر به فرد خود در بازی. راه جردن را برای رسیدن به فینال ضدحمله کنید.

البته شاگردان امیرقلانوی در بازی مقابل سوریه تجربه زیادی کسب کرده اند، اما به خوبی می دانند که خط حمله اردن به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم کوپر نیست که تیم ملی را سخت کرده است و التماری و النعیمات نشان دادند که یکی از کوچکترین فضاها هستند و در کمترین موقعیت های گلزنی به راحتی موفق می شوند و موفق نمی شوند.

1987904

با در نظر گرفتن همه این موارد امیر قلانوی و شاگردانش باید با دقت به دیدار با قطر نگاه کنند و اجازه تکرار اتفاقات دیدار اردن و کره جنوبی را ندهند. نکته دیگری که تیم ملی باید به آن توجه کند غرق نشدن در فضای ورزشگاه الثمامه است که مانند دیدار اردن و قطر به نفع تیمی برگزار شد که روی کاغذ شانس کمتری دارد. . برای راهیابی به فینال

1987906
قطر به لطف درخشش غیرمنتظره برشام به مرحله یک چهارم نهایی مقابل ازبکستان راه یافت و اکنون امیدوار است ستاره هایش دوباره در یک مسابقه سخت تر بدرخشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی