غالنوی: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران در اولین مصاحبه خود با خبرنگاران در پست جدید خود به نکات مهم و جالبی اشاره کرد. وی در همان ابتدا از سرمربیان قدیمی و سابق تیم ملی تشکر کرد سپس به تشریح برنامه های خود برای ایران پرداخت.

*با تشکر از کی روش و اسکوچیچ
پیشاپیش عید نوروز را به مردم داخل و خارج از ایران تبریک می گویم و امیدوارم زندگی سبزی داشته باشند. باید از جامعه افراد، باشگاه ها و غیره تشکر کنم که بعد از این که این وظیفه به من داده شد از من حمایت کردند، چه موافق و چه مخالف. به ویژه باید از کی روش و اسکوچیچ تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده اند و باید قدردان این عزیزان باشیم. باید از مربیانی قدردانی کنیم که بازیکنان خوبی تربیت کرده اند که در خارج از کشور و در داخل کشور بازی می کنند، زیرا آنها حاصل تلاش آن مربیان هستند.

* من یک گیمر هستم، اما هرگز گیمر محور نیستم!
گاهی از کلمه ای استفاده می شود که باید با بازیبازی مبارزه کرد، من این را قبول ندارم. تعریف کلمه رهبر چیست؟ ما باید رهبری بازیکن داشته باشیم، بازیکن باید رهبر باشد تا شما (سرمربی) به راحتی روی نیمکت بنشینید، اما باید با بازیکن محوری مبارزه کنید. مهم نیست چقدر مهارت دارید، محدود است. یک روز مهدی مهدوی کیا اولین پنالتی اش را خراب می کند و اگر گل می شد شاید معامله عوض می شد. خوشبختانه در هر تیمی که بودم با رفتار و صداقتم چارچوب را مشخص کردم. همه باید برای صلاح مردم و ایران عزیزمان یک تیم شویم. البته باید تلاش کنیم با هدف جلو برویم. ما باید رهبری بازیکنان را تقویت و تقویت کنیم، اما بازیکن محور نباشیم. من هم با بازیکنان صحبت کردم و برای آنها مشخص شد. انشاالله این مشکلات پیش نیاید. من کاری به گذشته ندارم و از آینده می گویم. کسانی که با من کار کرده اند می دانند که من هم دوست آنها هستم و هم به اصولم احترام می گذارم.

*تیم ملی من تهاجمی خواهد بود
برنامه ما این است که سعی کنیم شکلی از فوتبال ارائه کنیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند. لذت فوتبال نوع بازی و گل های رد و بدل شده و اخلاق حاکم بر زمین است. من فقط با بازیکنان صحبت کردم که این مسائل باید رعایت شود. من فوتبال هجومی را دوست دارم و برای این منظور 35 گل زده ایم و از این نظر تیم دوم هستیم. مردم فوتبال هجومی را دوست دارند اما با برنامه در ساختار دفاع و حمله اما در کل فوتبال باید هجومی باشد.


سرویس خبر شماره: 1896621
Mar 28, 1401 @ 5:11 PM
5.8K |

0نقطه نظر

* شایعات و احادیث همچنان پابرجاست
تیم فنی ما هنوز تمام نشده است. ما در دو بازی با نفت مسجد سلیمان و یک بازی پلی آف شرکت کردیم که مهم بود. پس از آن فهرستی تهیه کرده ایم و هر انتخابی حرف و حدیث هایی دارد. کسانی بودند که شایسته حضور در این لیست بودند، اما در این پیام ها می توانستیم افراد دیگری را انتخاب کنیم. این بدان معنا نیست که بازیکن دیگری توانایی نداشت.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی اولین مصاحبه خود را در سمت جدیدش با خبرنگاران انجام داد.

غالنوی: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم

* در بازی با روسیه و کنیا، بازیکنان ایده های جدیدی می بینند
شرایط سخت بود و زمان تلف شد. خیلی خوب است که هیمن دو بازی را با هم انجام داد و می تواند مرجع خوبی برای من و بایکنان باشد تا با ایده و فکر جدید بازی کنیم.

* عشق و نفرت با انتقاد متفاوت است
ما باید از شما (رسانه ها و خبرنگاران) قدردانی کنیم و بازوی ما باشید، حتی انتقاد شما باید به نفع مردم باشد. اگر انتقاد نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود. عشق و نفرت یک بحث است و انتقاد بحث دیگری. ما به طور کامل هر انتقادی را می پذیریم.