غبارروبی عزیزی خداداد زنده!


کد اطلاعات: 2049227
28 ژوئن 1403 در 3:42 ب.ظ.
6.1 هزار |

15نقطه نظر

من این بازی ها را می شناسم.

خداداد عزیزی در ویژه برنامه یورو به شدت عصبانی شد و طوفان راه انداخت.

غبارروبی عزیزی خداداد زنده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور جواد خبانی و خداداد عزیزی در ویژه برنامه جام ملت های آسیا باعث شد ویدئوهای زیادی از بحث زنده روی آنتن آنها در فضای مجازی پخش شود.

حالا در شب سوم مسابقات یورو 2024 جواد خبانی و خداداد عزیزی در برنامه شبکه ورزش حاضر شدند. اشکان دژاگه دیگر مهمان برنامه بود و رسول مجیدی نیز به عنوان مجری در این برنامه حضور داشت.

دلخوری خداداد عزیزی از جایی شروع شد که او و جواد خیانی در قسمت هواداران برنامه شوخی کردند که باعث عصبانیت خداداد شد و او معتقد بود که با خایانی دعوا ندارد بلکه در مورد فوتبال بحث کرده اند.

اما این پایان ماجرا نبود و رسول مجیدی وقتی نظرات را خواند گفت: بینندگان توضیح می دهند که چرا اشکان دژاگه صحبت نمی کند. ابتدا صدای خنده در استودیو بلند شد اما پس از مدتی خداداد عصبانی شد و گفت که دیگر اظهار نظر نمی کند و صحبت نمی کند. این اتفاق باعث شد تا فضای برنامه تغییر کند و ویدیوی دلخوری و عصبانیت خداداد در فضای مجازی پخش شود. صحبت های انجام شده در این برنامه را می خوانید:

رسول مجیدی: داشتم کامنت ها را می خواندم، آقای خبانی، به نظر شما بیشتر در مورد برنامه ما چه می گویند؟ می گویند: چرا نمی گذارید آقای دژاژه صحبت کند؟

خیابان: من ساکتم

پدرخوانده: من هم سکوت می کنم چون از من و آقا جواد حرف می زنند. (با لبخند)

مجیدی: بله متاسفانه همین اتفاق افتاد. آقای دژاگه واقعا می گویم بیننده ها می گویند چرا حرف نمی زنی.

کمی بعد وقتی جواد خبانی نظر خداداد را جویا شد، جنجال شروع شد و دیگر اثری از خنده نبود و مشخص شد که خداداد دلش برای عزیزی افتاده است و وقتی مجیدی گفت خداداد همستر بازی می کند عصبانیت عزیزی می شود. افزایش یافت. .

خداد در پاسخ به سوالی از خیابان گفت: واقعا دیگه حرف نمیزنم

مجیدی: آقا خداداد انگار دارن همستر بازی میکنن. (با لبخند)

در این لحظه خداداد دیوانه می شود و گوشی اش را روی میز می گذارد: اینقدر کامنت میاد که به من و آقای خبانی گیر دادی. چرا هنوز نظرات را نمی خوانید؟ ببین من این بازی ها رو بلدم پسر خوب! تو خیلی جوان هستی.

خداداد عینکش را برمی دارد و می گوید: کامنت های سه شب برنامه را تا حالا نخوانده اید، آیا به خواندن نظرات من و آقای خبانی فکر کرده اید؟ من اینطور هستم و این بازی ها را می شناسم.

مجیدی: آقای اشکان کمی صحبت می کرد.

پدرخوانده: نمی توانی تشخیص بدهی که آقای اشکان کم حرف زد یا نه. من خودم گفتم به آقای اشکان جواب بده. می دانم می خواهید من و آقای خبانی را نابود کنید.

مجیدی: من هرگز قصد انجام این کار را نداشتم.

پدرخوانده: من صحبت نمی کنم و به تهیه کننده شما هم می گویم.

جواد خبانی بارها سعی کرد خداداد عزیزی را آرام کند و از او سوال بپرسد اما خداداد به قولش عمل کرد و اصرار داشت که جواب نده و عزیزی از او خواست سوال نپرسد.

مجله اخبار فوتبال داخلی