غرور کاذب پی اس جی: برای فینال آماده بودند!


سرویس خبر شماره: 2020238
20 مه 1403 در 9:53 ب.ظ.
5.5 هزار |

13نقطه نظر

پاری سن ژرمن قصد دارد پیش از بازی برگشت مقابل دورتموند برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به ومبلی سفر کند.

غرور کاذب پی اس جی: برای فینال آماده بودند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمان لیگ یک مقابل بوروسیا دورتموند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در بازی برگشت آنها امید زیادی برای بازگشت و راهیابی به فینال داشتند، اما با گل متس هوملز با نتیجه مشابه شکست خوردند، بنابراین با شکست 2-0 در مجموع نتوانستند به فینال راه پیدا کنند. دو مسابقه رفت و برگشت

با این حال، یک نشریه فرانسوی فاش کرد که سران پاری سن ژرمن امید زیادی به بازگشت تیمشان در بازی برگشت و رسیدن به فینال دارند.

به گزارش مجله اکیپ، کادرفنی این باشگاه برای آماده شدن برای سفر به لندن و حضور در ورزشگاه ومبلی اعلام شده است.

2020085

به نظر می رسد یکی از دلایل حذف آنها غرور کاذب تیم بوده است. لیزارازو، اسطوره فوتبال فرانسه پس از حذف پاریسی ها در لیگ قهرمانان اروپا گفت: “PSG فاقد فروتنی بود.” از همان ابتدای بازی، آنها از رسیدن به فینال مطمئن بودند. آنها دورتموند را کاملا دست کم گرفتند.

به نظر من این بی احترامی به دورتموند بود.

انریکه قبل از بازی گفت: «من فقط یک کلمه به زبان فرانسوی یاد گرفتم، اگر آنها بازی اول را 1-0 باخته باشند، برنده خواهیم شد».

ادین ترزیچ هم قبل از بازی برگشت گفت: فکر می کنم پاریسی ها از پیروزی ما مطمئن بودند و حالا امید زیادی برای بازگشت دارند. ما از این شرایط استفاده می کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی