غلامپور باز هم دستکش طلا می خواهد (عکس)

بهزاد غلامپور در اردوی ترکیه تمرینات سخت و ویژه ای را برای دروازه بانان تیمش در نظر گرفت و از آنها در تمرینات استفاده زیادی می کند. فشار تمرین دروازه بانان استقلال نیز مانند سایر بازیکنان بالاست و غلامپور با هماهنگی ساپینتو قصد دارد هرچه بهتر دروازه بان هایش را برای مسابقات آماده کند.

مربی دروازه بان های استقلال تمرین سخت و ویژه ای را برای شاگردانش در نظر گرفته است.

غلامپور در این شرایط با ترکیبی پرفشار و سخت با دروازه بان ها کار می کند تا مشخص شود بار دیگر دستکش های طلایی شاگردانش را پیش بینی کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیدحسین حسینی فصل گذشته موفق شد با 18 کلین شیت در 26 بازی رکوردی را به نام خود ثبت کند و دستکش طلای مسابقات را از آن خود کند. حالا او انگیزه زیادی برای تکرار آن دارد و البته رضایی تشنه بازی است.

سیدحسین حسینی در فصل گذشته 26 بازی و علیرضا رضایی 7 بازی (4 بازی لیگ و 3 بازی حذفی) برای استقلال انجام دادند و حالا این دو دروازه بان به همراه سعیدی فر زیر نظر بهزاد غلامپور خود را برای فصل جدید آماده می کنند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از خوبی های استقلال داشتن دروازه بان های شایسته و با انگیزه است. سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی دو دروازه بان اصلی آبی ها هستند و در کنار آنها سینا سعیدی فر جوان نیز خود را برای روزهای سخت آماده می کند.


سرویس خبر شماره: 1835520
05 مرداد 1401 @ 12:18 |
729

0نقطه نظر