غلامی: پول VAR را هم از جیب خود می پردازیم

پس از برد مهم مقابل مس کرمان، مدافع میانی آسیب دیده به نمایندگی از این تیم درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

غلامی: پول VAR را هم از جیب خود می پردازیم


سرویس خبر شماره: 1868254
13 فوریه 1401 در 8:43 ب.ظ
26.7 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

حساسیت روی نیمکت و مربی ما بیشتر شده است.

1797629
غلامی سپس ادامه داد: “نکته دوم این است که می خواهم در مورد علیرضا رضایی صحبت کنم. دروازه بان خوب ما از شرایط بازی دور بود و این برای همه بازیکنان دنیای حرفه ای اتفاق می افتد. به خصوص پست دروازه بانی که سخت ترین پست در فوتبال است. من هستم. منتظر و درخواست از هواداران استقلال برای حمایت از این بازیکن و این جوان خوب؛ چرا که برای کسب نتایج خوب تا پایان فصل به کل تیم نیاز داریم. مصدومان عزیزمان حسین حسینی، زبیر، سبحان خاقانی، مرادمند، مهدی پور. به همه مصدومان و همه برای کسب نتایج دلخواه نیاز داریم.علیرضا رضایی نیز در فصل قبل مهارت خود را به خوبی نشان داد و همه با هم تلاش می کنیم تا به شرایط ایده آل “قبل” برگردیم.
وی سپس در حاشیه این دیدار که در دقایق پایانی بازی رخ داد به این شکل پاسخ داد:فکر می کنم روی نیمکت ما خیلی حساس شده اند. هر هفته مسخره می کنند و اتفاقات عجیبی می افتد. الان مربی ما حالت عاطفی دارد و مورد احترام است، خیلی ها اینطور هستند. الان مربی مثل آقای نویدکیا آرام است. اما مربی ما هیجان بیشتری دارد. فکر نمی‌کنم بزرگنمایی و هر هفته اخبار و ویدیوها برای آنها خوب باشد.»
غلامی سپس با اشاره غیرمستقیم به صحبت های تو علیگنجی مدافع پرسپولیس که دیروز در میکس خبر ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود بازیکنان حاضرند برای ورود VIR از جیب خود پول بدهند، ادامه داد:تیم ما هم مثل بقیه تیم ها حضور دارد. اگر VAR باید از جیب پرداخت شود، ما آماده پرداخت هستیم. زیرا بیشترین ضرر را به خصوص امسال به دلیل داوری متحمل شده ایم. در طول چهار پنج سال گذشته، همه به یاد دارند که چه اتفاقی برای ما افتاده است. الان هم داریم عذاب میکشیم البته صحنه‌هایی هم وجود دارد که داوران بسته هستند و هیچ فناوری ندارند. اما دو صحنه پنالتی امروز برای استقلال کاملا مشخص بود.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف غلامی که پس از مدت ها در ترکیب اصلی استقلال مقابل مس کرمان قرار گرفت و تیمش موفق شد با نتیجه 3 بر 2 شاگردان حسین خانی را به ثبت برساند، در پایان این دیدار و او که قصد داشت سوار اتوبوس استقلال شود، در مقابل خبرنگارانی که از او درخواست مصاحبه کردند، ایستاد و ضمن سرزنش به دلیل عدم توجه به اخبار میکس برای ورزشگاه بهنار کرمان، سخنانش را اینگونه آغاز کرد: نگران نباش. پوشش بازی.میبینم تو این سرما هم فضایی برای تو در نظر نگرفتند.
غلامی سپس با تاکید بر اینکه حرفی برای گفتن دارد، از خبرنگاران خواست در پایان سخنانش از وی بپرسند که آیا پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اند. مدافع استقلال سپس انگشت خود را به سمت زلزه خوی گرفت و توضیح داد: ابتدا می خواهم در مورد زلزله صحبت کنم. به خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند تسلیت می گویم. این مصاحبه ها از طرف کل تیم است و با همه بچه ها هماهنگ شده است. ما را در درد آنها شریک بدانید. بچه ها و مجموعه باشگاه در این هفته به امید خدا هر آنچه را که لازم است اعم از مالی و … از باشگاه برای مردم خوی ارسال خواهد کرد.
عارف غلامی سپس درباره دیدار مقابل مس کرمان گفت: خدا را شکر دو بازی متوالی داشتیم و نتیجه مطلوب را گرفتیم. ما برای تیم هدف تعیین کرده ایم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آن برسیم. از اول فصل با بچه ها تصمیم گرفته بودیم که به دور از تیم و بازی ها در مورد موضوعات حاشیه ای صحبت نکنیم و روی مسابقات تمرکز کنیم. اما متأسفانه هفته به هفته مانند اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد و استقلال از داور ضربه خورد، این مسائل پابرجا ماند. نمی خواهم به داوران ایراد بگیرم، چون آنها هم زحمت می کشند، اما گاهی به خصوص در نیم فصل دوم، یک سوت بد می تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. تو امروز دیدی دو صحنه دیدی که کاملا پنالتی بود و بعد از بازی پشت تلفن دیدیم. نمی دانم چرا از اول فصل تا الان این اتفاقات برای استقلال افتاده است. بازی در دقایق پایانی بسیار حساس بود و این امکان وجود داشت که این صحنه های منحصر به فرد بر نتیجه بازی تاثیر بگذارد.