غیبت سادیو مانه و چند ستاره دیگر مقابل ایران؟

این به این دلیل است که سنگال در بازی مقابل بولیوی با ستارگان مطرحی مانند سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، بالو توره، بولای دیا، عبدو دیاله و غیره بازی کرد. و باید دید کدام یک از این بازیکنان در مسابقه غایب هستند. علیه ایران خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیسه پس از بازی مقابل بولیوی گفت: در حال حاضر مشکل واقعی نیست. قبل از این روز فیفا، ما از وضعیت بازیکنان خاصی در باشگاه هایشان مطلع بودیم. بعضی ها خیلی دیر به تیم پیوستند. برخی نیز در تیم های باشگاهی خود زیاد بازی نمی کنند. ناگفته نماند که برخی آسیب ها شرایط را پیچیده کرده است. ما چیز دیگری را امتحان کردیم (در مقابل بولیوی) زیرا در هر دو جناح کمی نامتعادل بودیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی ایران و سنگال روز سه شنبه در دیداری دوستانه که در اتریش برگزار می شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان کی روش موفق شدند با تک گل طارمی تیم قدرتمند اروگوئه را شکست دهند و در طرف مقابل قهرمان آفریقا با گل های بولای دیا و سادیو مانه بولیوی را شکست داد.


سرویس خبر شماره: 1845257
3 اردیبهشت 1401 ساعت 23:39 |
11.1 هزار |

4نقطه نظر

منتظر تغییرات عمیق در ترکیب سنگال هستیم

وی ادامه داد: من اینجا نیستم که آنها را مجبور به انجام کارهای مختلف کنم، یعنی آنها را مجبور نمی کنم طوری بازی کنند که انگار در باشگاهشان هستند، زیرا با این کار سنگال چیزی برنده نمی شود. مهم است که هنگام انتخاب وظایف به آنها زمان بدهید تا بازی کنند. یک تیم دیگر مقابل ایران حاضر می شود. این به ما امکان می دهد به همه زمان بازی بدهیم، حتی اگر سخت باشد.

چند بازیکن مطرح سنگال مقابل ایران استراحت خواهند کرد. حداقل این چیزی است که آلیو سیسه گفته است. او ابتدا گفت که هیچ مشکلی برای بازی دادن به بازیکنانی که به اندازه کافی در سطح باشگاهی بازی نمی کنند، نمی بیند. ال تاکتیکو (با نام مستعار سیسه) همیشه در تلاش است تا تعادل را پیدا کند و با این کار، از آنها انتظار می رود که تیم خود را مقابل ایران متحول کنند تا به همه زمان بازی بدهند.

سایت africafootunited در مطلبی احتمال تغییر ترکیب سنگال برای بازی با ایران را تداعی می کند و با عنوان “به سوی تحول سنگال مقابل ایران” می نویسد: سنگال در 27 سپتامبر و در دومین بازی تدارکاتی خود در راه است. برای آماده شدن برای جام جهانی 2022 به مصاف ایران می رود. برای این مسابقه، آلیو سیسه باید یک تیم بازسازی شده، متفاوت از تیمی که مقابل بولیوی بازی کرد، بفرستد.

آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال گفت در بازی با ایران با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با بولیوی بازی خواهد کرد.

غیبت سادیو مانه و چند ستاره دیگر مقابل ایران؟