غیبت های اینترلول، مصدومیت و دفاع راست

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/03/interlull-absences-injuries-and-right-back/ منبع:

نکته خوب این است که بن وایت از انگلیس دور نیست. ترجیحات شخصی گرت ساوتگیت برای من کمی مرموز است، اما در حال حاضر سخت است که از اینکه سرمربی تیم ملی انگلیس تمایلی به استفاده از یکی از بهترین مدافعان انگلیسی در لیگ برتر در این فصل ندارد، قدردانی نکنم. اگر او بتواند برای آن 10 بازی آماده بماند، صندلی های موزیکال دفاعی مشکلی نیست، پس بیایید امیدوار باشیم که اینطور باشد.

البته برای مصدومیت های ویلیام سالیبا و تاکهیرو تومیاسو، موارد بیشتری نیز وجود خواهد داشت. شایعات مختلف حاکی از آن است که این ملی پوش ژاپنی به عمل جراحی نیاز دارد که به این فصل پایان می دهد و این یک ضربه واقعی برای او و ما خواهد بود. ما را بدون پوشش دفاع راست واقعی و همچنین بازیکنی که می تواند در دفاع چپ و هاف میانی بازی کند، باقی می گذارد.

حضور او در اینجا با مصدومیت همراه بوده است و من دیده ام که برخی از افراد درباره نحوه برخورد ما با آن صحبت می کنند. ما در گذشته بازیکنانی داشتیم که برای مدت طولانی به آنها اعتماد داشتیم، علیرغم این واقعیت که سابقه مصدومیت آنها به ما می گفت عاقلانه نیست. در سطح انسانی، شما آن را درک می کنید و باشگاه – مانند هر بازیکنی – هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا آنها را به تناسب اندام برساند. در سطح تیم سازی، مواقعی وجود داشته است که احتمالاً می توانستیم تعیین کننده تر باشیم.

انگلستان: بوکایو ساکا، آرون رمزدیل.

بلژیک: لئاندرو تروسارد

ایالات متحده آمریکا: مت ترنر

آیا می توانید از یکی از مدافعان چپ استفاده کنید؟ این یک چیز عجیب در فوتبال است. دفاع راست که در دفاع چپ بازی می کند نسبتاً رایج است، اما بسیار بسیار بندرت برعکس این اتفاق می افتد. فراتر از آن، شما یک هافبک میانی در راب هولدینگ دارید که می تواند به دلیل ساده بودن یک مدافع، کار خود را انجام دهد. در حالی که روی نیمکت روز یکشنبه، روئل والترز 18 ساله، بازیکن آینده دار آکادمی حضور داشت. با وجود 10 بازی بسیار مهم، سرمربی شجاعی بود که اولین بازی خود را در این زمینه به یک مدافع جوان ارائه کرد و من گمان می‌کنم که میکل آرتتا گزینه باتجربه‌تری را پیش‌فرض می‌کرد، حتی اگر به معنای جابجایی یک بازیکن از موقعیت باشد.

سوالی که می‌پرسم این است: آیا با داشتن یک Tomiyasu مناسب احساس خوشحالی بیشتری می‌کنید؟ می دانم که این کار را خواهم کرد، به همین دلیل است که او را رها نمی کنم. او فقط 24 سال دارد و زمان زیادی در پیش دارد. شما نمی توانید کسی را که به دلیل نیاز به یک خط بهتر، در حین انجام وظیفه مجروح شده است، کنار بگذارید. بیایید امیدوار باشیم که او بتواند به خوبی بهبود یابد و سپس تناسب اندام را حفظ کند. اگر نه، شما باید چیزی در مورد آن فکر کنید، اما نه اکنون.

سوئیس: گرانیت ژاکا

لهستان: جاکوب کیویور

اینکه واقعاً در این دوره مراقب خود هستند. من سعی خواهم کرد مراقب بازیکنانی باشم که باید در اینجا با ما بمانند و آنها با همان طرز فکری که قبلا داشتند برگردند تا بتوانیم به لیدز برویم که تنها بازی مهمی است که در حال حاضر داریم و سعی کنیم آن را ببریم. یکی

برخی از مهم‌ترین بازیکنان ما برای کشورهایشان بازی می‌کنند، و در حالی که همه ما می‌دانیم که این بازی‌ها باید اتفاق بیفتند و در سطح بین‌المللی مهم هستند، با شرایطی که هستند، ما ناامید هستیم که آنها سالم برگردند. وقتی از میکل آرتتا بعد از بازی کاخ پرسیدند که آیا پیامی برای کسانی که می روند یا نه، گفت:

در چند هفته آینده باید نگران چه کسانی باشید:

غنا: توماس پارتی

اوکراین: اولکساندر زینچنکو – من فرض می کنم که این مورد است، اما نمی توانم تایید رسمی پیدا کنم. او در لیست نیست اینجا، اما همچنین می گوید، “همه نمایندگان اوکراینی لیگ برتر انگلیس …”، بنابراین حدس می زنم که او در لیست حضور داشته باشد.

من واقعاً فکر نمی‌کنم هنوز در آن مرحله با تومیاسو باشیم. برای من، آخرین شماره فقط بدشانسی بود تا هر چیز دیگری. اینطور نیست که او با همسترینگ بد لعنت شده باشد، همان نوع آسیب مکرر که نشان می دهد یک نقطه ضعف ذاتی وجود دارد. او لیز خورد، چیزی جا خورد، و مانند بسیاری از چیزهای بی‌ضرر در فوتبال، به نظر می‌رسد جدی‌تر بوده است.

درست است، برای امروز صبح است. اگر هنوز فرصتی برای گوش دادن نداشته اید، Arsecast Extra در زیر آمده است. یک خوب.

اسکاتلند: کایران تیرنی

نروژ: مارتین اودگارد

صبح بخیر.

گفته می شود، ما را با کمبود پوشش در سمت راست عقب می اندازد. همانطور که جیمز در Arsecast Extra اشاره کرد، تومی و بن وایت دقایق زیادی را در آن موقعیت به اشتراک گذاشته اند. الان فقط سفید را داریم و هیچ معاون طبیعی و مشخصی در ترکیب وجود ندارد. توماس پارتی بازی مقابل کریستال پالاس را در آنجا به پایان رساند و در حالی که این کار را انجام داده است برای اتلتیکو مادرید دفاع راست بازی کرد در گذشته (از جمله یک نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل ما)، شما واقعاً او را نمی خواهید زیرا او در خط هافبک بسیار مهم است.

ما اکنون وارد Interlull هستیم. نه فقط هر Interlull، وحشتناک ترین Interlull که تا به حال به یاد دارم. همیشه یک جو وجود داشته است که “انگشتتان را رد کنید و امیدوارم که همه خوب باشند” نسبت به موارد قبلی، اما هرگز به این شکل نبود.

ایتالیا: جورجینیو