غیر رسمی: مقصد جواد آقایی پور مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2051397
7 جولای 1403 در 4:25 ب.ظ.
51.8K امتیاز خبر|

52نقطه نظر

ستاره نقل و انتقالات از پرسپولیس – استقلال پرید

مهاجم استقلال خوزستان که استقلال و پرسپولیس را خواستگار خود می دید با تیم آینده اش به توافق رسید.

غیر رسمی: مقصد جواد آقایی پور مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان که فصل گذشته در مسیر بقای آبی های جنوبی عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت، تابستان امسال نیز با پیشنهادهای جالبی مواجه شد.

او که در پنجره زمستانی فصل گذشته مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و سران دو باشگاه در این خصوص صحبت هایی را انجام داده بودند، در نهایت با توجه به میزان بالای رضایت نامه و همچنین شرایط خاص استقلال خوزستان به کار خود ادامه داد. در این تیم 10 گل به ثمر رساند. زاده نقش اصلی را در بقای آنها داشت.

اما او از سران استقلال خوزستان قول گرفته بود که در صورت ادامه بازی تا پایان فصل و با شرط رضایت نامه، شرایط جدایی اش فراهم خواهد شد. اتفاقی که باعث شد تیم هایی که از او می خواستند در پنجره تابستانی دوباره با او مذاکره کنند و به دنبال جذب او باشند.

2020856

پس از تماس تلفنی باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و در شرایطی که سپاهان و تراکتور نیز شرایط او را زیر نظر داشتند، این مدیران استقلال بودند که پای مذاکره رسمی با جواد آقایی پور را باز کردند و او را پای میز مذاکره آوردند. اما طرفین بر سر مبلغ مورد نظر به توافق نرسیدند و آقایی پور به مذاکره ادامه نداد و اولویت خود را حضور در فوتبال اروپا دانست.

اما حالا گفته می شود مذاکرات یک تیم اروپایی با این بازیکن به نتیجه رسیده است و تا ساعاتی دیگر شرایط این انتقال فراهم می شود تا جواد آقایی پور رسماً برچسب “لژیونر” را روی نام خود ببیند و جاه طلبی جدید خود را آغاز کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی