فابرگاس برای منچستریونایتد مقابل آرسنال پیش بینی صریح می کند

سسک فابرگاس، هافبک سابق آرسنال و چلسی پیش بینی کرد که توپچی ها در دیدار آتی خود در لیگ برتر، یک پیروزی راحت مقابل منچستریونایتد کسب خواهند کرد. قهرمان دو بار لیگ برتر، که 50 بار گلزنی کرد و 111 پاس گل در لیگ برتر انگلیس داد، معتقد است که آرسنال برای تیم اریک ده هاگ بسیار قوی است.

منچستریونایتد که در رده هشتم لیگ برتر زحمت می کشد، در بازی سی و هفتم لیگ برتر فصل 2023-2024 در اولدترافورد پذیرای آرسنال خواهد بود. مانکونیایی ها در بازی قبلی خود با شکست شرم آور 4-0 مقابل کریستال پالاس شکست خوردند. این سیزدهمین شکست آنها در لیگ برتر را رقم زد – بدترین بازگشت آنها در تاریخ مسابقات.

در حالی که یونایتد در آخرین بازی خود در لیگ برتر به یک نقطه عطف ناخواسته رسید، آرسنال به سادگی سرش را پایین انداخت و یک پیروزی معمولی 3-0 مقابل بورنموث به دست آورد.

تیم میکل آرتتا با 83 امتیاز در جدول پس از 36 بازی، یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار دارد. متأسفانه برای لندنی ها، سیتی یک بازی در پیش دارد، به این معنی که اگر سه بازی باقیمانده خود را ببرند، قهرمان خواهند شد.

سسک فابرگاس از آرسنال برای شکست منچستریونایتد در اولدترافورد حمایت کرد

آرسنال برای اینکه به خود فرصت مبارزه بدهد، باید تمام بازی های باقیمانده خود را برنده شود و فابرگاس مطمئن است که در سفر یکشنبه (12 مه) خود به منچستر دچار لغزش نخواهند شد.

فابرگاس با ارائه پیش بینی خود از بازی، در پادکست Planet Premier League (از طریق The Boot Room) گفت:

دربی یک دربی است، من آن را یک بازی بزرگ می دانم، آرسنال و یونایتد همیشه بازی های خاصی بوده اند. درست است که در حال حاضر یونایتد در سطح گذشته نیست، همه ما می توانیم با آن موافق باشیم. آرسنال در حال حاضر برای آنها خیلی قوی است.

من فکر می کنم آرسنال با حافظه بازی می کند، آنها اعتماد به نفس دارند، معتقدند، تجربه کرده اند، در طول سال گذشته رشد کرده اند و پیشرفت کرده اند.

وی در پایان افزود:

بنابراین بله، من فکر می کنم آرسنال آن بازی را راحت می برد، نمی گویم آسان است زیرا یونایتد تاریخ دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم، اما من یونایتد را در حال حاضر خیلی قوی می دانم.

منچستریونایتد و آرسنال 240 بار در طول رقابت ها به مصاف یکدیگر رفته اند. یونایتد 99 برد، توپچی ها 88 برد، در حالی که 53 بازی تماماً به پایان رسیده است.

https://sportslens.com/news/premier-league-fabregas-arsenal-manchester-united-prediction/ منبع: