فابریتزیو رومانو به روز رسانی در مورد اهداف نقل و انتقالات منچستریونایتد لئون گورتزکا و دایوت اوپامکانو – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد منتظر تابستان شلوغی است و INEOS کنترل اولین پنجره نقل و انتقالات خود را به عنوان سرپرست ساختار ورزشی این باشگاه در دست می گیرد.

تیم اریک ده هاگ در این فصل به سختی دست و پنجه نرم کرده است و مالکان جدید اقلیت را بدون شک نسبت به حجم بازسازی مورد نیاز در تیم اصلی باقی گذاشته است.

با پیش‌بینی تقویت‌ها در سراسر پارک، تعداد زیادی از نام‌ها با انتقال به اولدترافورد در ماه‌های آینده مرتبط شده‌اند.

همانطور که توسط Caught Offside گزارش شده است، فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، به روز رسانی دو بازیکنی را ارائه کرده است که شایعه شده است در لیست اهداف یونایتد قرار دارند.

طبق گفته رومانو، زوج بایرن مونیخ لئون گورتزکا و دایوت اوپامکانو ممکن است برای انتقال با این دو در دسترس باشند تا آلیانز آرنا را ترک کنند.

گورتزکا به تن هاگ استحکام بسیار مورد نیاز را در خط هافبک خود با یونایتد بسیار باز در وسط پارک در طول مبارزات انتخاباتی ارائه می کند و رومانو می گوید آینده او به تصمیم بایرن در مورد سرمربی جدیدشان بستگی دارد.

این احتمال وجود دارد که لئون گورتزکا در تابستان بایرن را ترک کند، اما این به سرمربی بستگی دارد. باید منتظر بمانیم.»

اوپامکانو یک هدف طولانی مدت برای یونایتد بوده است و بار دیگر رومانو می گوید که “امکان ترک” وجود دارد اما هیچ باشگاهی هنوز رویکرد رسمی نداشته است.

دایوت اوپامکانو یکی دیگر از احتمالات برای ترک بایرن در صورت دریافت پیشنهاد است، اما تاکنون هیچ مذاکره، مذاکره و تماسی صورت نگرفته است. الان نمی توانم به باشگاه خاصی اشاره کنم چون خیلی خلوت است، اما در تابستان خواهیم دید.» رومانو می گوید.

این مرد فرانسوی مطمئناً شانس خود را برای به دست آوردن جایگاه اول تیم در مرکز خط دفاعی تن هاگ که به شدت در این فصل از ثبات برخوردار نبوده است، می خواهد.

با توجه به اینکه رافائل واران و جانی ایوانز احتمالاً در تابستان به میدان خواهند رفت، همراه با فقدان کیفیت واقعی در خط دفاعی، اوپامکانو وظیفه خواهد داشت که خط دفاعی یونایتد را به سطح بالاتری برساند.

با این حال، با توجه به اینکه جایگاه تن هاگ در اولدترافورد هر هفته کمتر امن به نظر می رسد، یک مرد جدید در تیم یونایتد می تواند تاثیر زیادی بر برنامه های استخدام اینئوس برای فصل آینده داشته باشد.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/02/fabrizio-romano-provides-update-on-manchester-united-transfer-targets-leon-goretzka-and-dayot-upamecano-279687/ منبع: