فابریتزیو رومانو تایید کرد که قرارداد جدید اریک تن هاگ با منچستریونایتد “اکنون تقریباً به توافق رسیده است” – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات تایید کرد که منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به توافق نهایی با اریک تن هاگ بر سر قرارداد جدید است.

پس از هفته ها گمانه زنی در مورد آینده تن هاگ در اولدترافورد، بررسی پایان فصل یونایتد در نهایت با تصمیم گیری برای ماندن در کنار هلندی به پایان رسید.

در طول ممیزی کامل INEOS از کمپین 2023/24، یونایتد با نمایندگان جانشین‌های بالقوه تن هاگ از جمله مائوریسیو پوچتینو، توماس فرانک، توماس توخل، کیران مک‌کنا، مارکو سیلوا و روبرتو دزربی ارتباط برقرار کرد و فقط نام‌هایی را ذکر کرد.

پس از تصمیم باشگاه برای دادن وقت بیشتر به تن هاگ، اعلام شد که این بازیکن 54 ساله در صف قرارداد دو ساله جدید است.

اعتقاد بر این است که سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاق تغییر عنوان تن هاگ از سرمربی به سرمربی هستند.

این تغییر باعث می شود که تأثیر تن هاگ در امور استخدام به میزان قابل توجهی کاهش یابد و تمرکز اصلی او در آینده روی مربیگری تیم باشد.

رومانو اکنون در مورد وضعیت قرارداد تن هاگ به روز رسانی کرده است.

روزنامه نگار ایتالیایی در X (توئیتر سابق) نوشت: “اریک تن هاگ، قرار است قرارداد جدیدی را با منچستریونایتد امضا کند زیرا اکنون قرارداد تقریباً به توافق رسیده است.”

“این هفته با نمایندگان خود برای نهایی کردن شرایط به مراحل پایانی تماس می گیرد.”

همانطور که فاش شد، تغییراتی در کادر فنی ایجاد خواهد شد و رود فن نیستلروی به عنوان کاندیدای قوی خواهد بود.

اخیراً مشخص شده است که تغییراتی در کارکنان پشتیبان Ten Hag قریب الوقوع است. این احتمال وجود دارد که افرادی مانند بنی مک کارتی و میچل ون درگاگ بتوانند راه خود را از قهرمان 20 بار انگلیس جدا کنند.

از فن نیستلروی اسطوره یونایتد به عنوان جانشین هر یک از این دو مربی یاد شده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/25/fabrizio-romano-confirms-erik-ten-hags-new-man-united-contract-is-now-almost-agreed-282044/ منبع: