فابریزیو رومانو تایید کرد که آدریان فصل آینده در لیورپول خواهد ماند

ممکن است برخی از هواداران قرمزها همچنان با خطای پرهزینه او در شکست خانگی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در آن سال آزاردهنده باشند، اما حتی بهترین بازیکنان جهان نیز هر از گاهی اشتباه می کنند.

بیشتر بخوانید: پوچتینو موضع میسون مانت را در کمین رقبای لیورپول و EPL روشن می کند – بن جاکوبز

بیشتر بخوانید: واکنش کارشناس برزیلی به دعوت بین المللی آلیسون، هواداران لیورپول را گیج خواهد کرد.

دوشنبه شب گزارشگر معتبر ایتالیایی توییت کرد: EXCL: آدریان فصل آینده نیز در لیورپول می ماند زیرا قرارداد جدید امضا شده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد. او بخشی از تیم لیورپول 23/24 خواهد بود.

او بخشی از تیم لیورپول 23/24 خواهد بود. pic.twitter.com/puhS6iuVJ7

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

از سوی لیورپول کاملاً معقول است که این کهنه سرباز را در میان نامشخص بودن آینده کلهر حفظ کند.



https://www.empireofthekop.com/2023/05/29/adrian-staying-liverpool-transfer-news/ منبع:

حتی اگر هاروی دیویس به عنوان دروازه بان انتخاب سوم برای فصل آینده ارتقا پیدا کند، تجربه سطح بالای آدریان می تواند منبع ارزشمندی باشد که از طریق آن تجارت خود را در زمین تمرین تقویت کند.

فابریتزیو رومانو در توییتر فاش کرد که آدریان حداقل یک فصل دیگر در لیورپول باقی خواهد ماند و طبق گزارش ها، قرارداد جدیدی امضا شده است.

می توانید توییت رومانو را در زیر مشاهده کنید @FabrizioRomano در توییتر:

با این حال، این می تواند موردی باشد که باشگاه پایگاه های خود را در میان پیوندهای Caoimhin Kelleher با چندین لباس درجه یک، پوشش می دهد، و اگر هر دو بازیکن ایرلندی و اسپانیایی، تنها با یک دروازه بان ارشد وارد فصل آینده شوند، بسیار بی پروا خواهد بود. رفته بودند و کسی برای جایگزینی آنها وارد نشد.

دروازه بان 60000 پوندی در هفته (FBref) یکی از پنج بازیکنی است که قرارداد فعلی آنها در آنفیلد ماه آینده به پایان می رسد (ترانسفرمارکت) اما در حالی که بقیه جدایی‌شان تایید شده است، این بازیکن 36 ساله قرار است در آینده قابل پیش‌بینی بماند.

این بازیکن 36 ساله در گذشته هر زمان که آلیسون در دسترس نبود پیشرفت کرده و در 11 بازی در طول رقابت های قهرمانی لیگ 2019/20 ما به میدان رفته است.ترانسفرمارکت).

EXCL: آدریان فصل آینده نیز در لیورپول می ماند زیرا قرارداد جدید امضا شده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد. 🚨🔴✍🏻 #LFC

از 10 ماه پیش تاکنون حتی یک دقیقه در ترکیب اصلی لیورپول برای لیورپول بازی نکرده‌ام و حتی در اکثر بازی‌های لیگ برتر در فصل 2022/23 در ترکیب روز بازی قرار نگرفته‌ام.ترانسفرمارکت، ممکن است تعجب آور به نظر برسد که آدریان در آنفیلد بماند.