فابریزیو رومانو می‌گوید آرن اسلات می‌تواند آینده ستاره لیورپول را تعیین کند.

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، مدعی شده است که آرنه اسلات، سرمربی جدید لیورپول، احتمالاً سرنوشت داروین نونز را در آنفیلد تعیین خواهد کرد.

داروین نونز با جدایی از لیورپول مرتبط شده است

لیورپول مبلغ هنگفت 85 میلیون یورو (91.11 میلیون دلار) را برای جذب نونز از بنفیکا در جولای 2022 خرج کرد. از زمان تعویض، این بازیکن اروگوئه ای نشانه هایی از قول خود را نشان داده است اما هنوز جایگاه خود را به عنوان منبع اصلی گلزنی تیم تثبیت نکرده است. او معمولاً موقعیت‌های نگران‌کننده‌ای را از دست می‌دهد و در 93 بازی تنها 33 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند. تنها در این فصل، او 26 موقعیت بزرگ را در 33 بازی لیگ برتر از دست داده و تنها 11 بار گلزنی کرده است.

با جدایی کلوپ از باشگاه در پایان فصل 2023-24، شایعاتی مبنی بر تغییر اساسی در داخل رختکن به گوش می رسد. به گفته چند منبع، نونز ممکن است یکی از قربانیان باشد، اما رومانو فکر نمی‌کند این موضوع آنقدر فوری باشد که برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند.

فابریزیو رومانو می گوید که اسلات آرن می تواند سرنوشت داروین نونز را تعیین کند

رومانو در ستون بریفینگ روزانه خود برای CaughtOffside درباره آینده نونز در آنفیلد صحبت کرد و به اسلات پیشنهاد کرد که فاینورد را به مقصد لیورپول ترک می کند، وضعیت را ارزیابی کرده و گزارشی را بر اساس آن گزارش کند.

روزنامه نگار ایتالیایی گفت:

داروین نونز نام دیگری است که در کانون توجه قرار گرفته است زیرا فرم اخیر او بهترین نبوده است، اما می توانم بگویم که اطلاعات صفری در مورد اینکه نونز احتمالاً فردی در حال حرکت در تابستان امسال است، ندارم، حتی با ظاهر جدید هیئت مدیره لیورپول مایکل ادواردز و ریچارد هیوز.

به من گفته شده است که هیچ تصمیمی در مورد نونز گرفته نشده است، و به طور کلی مهم است که ببینیم آرن اسلات پس از هدایت به عنوان سرمربی و ارزیابی تیم چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی در پایان افزود:

اسلات در هفته های آینده این موضوعات را با مدیران در میان خواهد گذاشت، آنها در تابستان امسال چیزهای زیادی برای بحث و تصمیم گیری دارند، بنابراین ما فقط می توانیم صبر کنیم. اما باز هم به من می‌گویند تا الان هیچ چیز جدی برای نونز وجود ندارد، اصلاً هیچ چیز قطعی نشده است

در حالی که لیورپول روز شنبه مقابل وستهم یونایتد به تساوی 2-2 رسید، نونز یک بار دیگر به تساوی رسید. او اکنون در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک گل زده است که این گل در پیروزی 3-1 مقابل شفیلد یونایتد در 4 آوریل رخ داد.

https://sportslens.com/news/liverpool-transfer-news-fabrizio-romano-arne-slot/ منبع: