فابریزیو رومانو 4 بازیکنی را که چلسی تابستان امسال می فروشد نام برد

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، نام چهار بازیکنی را معرفی کرد که بعید است در فصل 2024-2025 برای چلسی حضور داشته باشند. رومانو معتقد است که روملو لوکاکو، حکیم زیچ، آرماندو بروخا و یان مااتسن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی درب خروج نشان داده خواهند شد.

فابریزیو رومانو: چلسی حداقل از شر چهار بازیکن قرضی خلاص خواهد شد

چلسی سنگین وزن لیگ برتر یکی از بزرگ ترین فهرست های اروپا را دارد. آبی ها به جای اینکه فوراً بازیکنان ضعیف، ناراضی یا ناراضی را بفروشند، آنها را به صورت قرضی می فرستند و به آنها اجازه می دهند خودشان را ثابت کنند. آنها همچنین زمانی که نمی توانند یک پیشنهاد سودآور برای بازیکنی که می خواهند بفروشند ارائه دهند، از این مسیر استفاده می کنند. اگر بازیکنان در طول دوره قرضی تحت تأثیر قرار گیرند، شانس باشگاه مادر برای دریافت پیشنهاد بهتر را به شدت افزایش می دهد.

تابستان گذشته، چلسی لوکاکو را به آ اس رم و زیخ را به گالاتاسرای قرض داد، زیرا نتوانسته بود قراردادهای دائمی را برای این دو به دست آورد. در ژانویه، بروخا و مااتسن در جستجوی دقایق به ترتیب راهی فولام و بوروسیا دورتموند شدند. طبق گفته رومانو، هیچ یک از این چهار بازیکن در حال حاضر در برنامه های مائوریسیو پوچتینو نیستند و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره تابستانی از این تیم جدا خواهند شد.

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside فاش کرد:

احتمالاً در تابستان امسال شاهد جدایی از چلسی خواهیم بود، به خصوص با بازیکنانی که در حال حاضر به صورت قرضی در اختیار دارند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، برنامه این است که آرماندو بروخا پس از بازگشت قرضی خود در فولام، فروخته شود و حکیم زیچ هم اکنون آخرین بازی خود را برای چلسی انجام داده است. همچنین انتظار دارم روملو لوکاکو و یان مااتسن چلسی را ترک کنند، اما برای بقیه باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

وضعیت چهار قرضی در این فصل چگونه بوده است

لوکاکو که در آگوست 2021 با مبلغ 113 میلیون یورو (121.30 میلیون دلار) از اینترمیلان به چلسی پیوست، برای آ اس رم در فرم مناسبی قرار داشته است. او با حضور در 44 بازی در تمامی رقابت ها، 20 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است.

زیچ وینگر راست که در سال 2020 40 میلیون یورو (42.94 میلیون دلار) برای چلسی هزینه کرد، در عین حال با مشکلات تناسب اندام دست و پنجه نرم کرده است. او با انجام تنها 21 بازی در سراسر مسابقات، 8 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است.

مااتسن، فارغ‌التحصیل آکادمی، برای دورتموند خوب به نظر می‌رسد و در 20 بازی در رقابت‌ها، دو گل و دو پاس گل به ثمر رساند. او احتمالاً در دیدار فینال لیگ قهرمانان دورتموند با رئال مادرید در ورزشگاه ومبلی در 1 ژوئن شروع خواهد کرد. در نهایت، بروخا فقط به صورت پراکنده برای فولام بازی کرده است. او در هفت بازی لیگ برتر فقط یک پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/chelsea-transfer-news-fabrizio-romano-4-players-leaving/ منبع: