فابیو کاروالیو در میان شایعات خروج از لیورپول، پاسخ مرموز اینستاگرام را کنار گذاشت

در روزی که گزارش‌های متعددی درباره آینده او در لیورپول منتشر شد، اظهار نظر فابیو کاروالیو در اینستاگرام ممکن است نظر هواداران قرمزها را جلب کرده باشد.

فابریزیو رومانو توییت کرد اوایل امروز، یک باشگاه ناشناس لیگ قهرمانان اروپا “از قبل مذاکرات” را در مورد یک قرارداد دائمی احتمالی برای این بازیکن 20 ساله آغاز کرده است، اگرچه مرسیسایدرها تمایلی به فروش ندارند.

دیوید لینچ نیز گزارش داده بود فوتبال اینسایدر که LFC پیشنهادی از جاهای دیگر برای این هافبک دریافت کرده بود.

عصر دوشنبه، کاروالیو تصاویری از خود را در ساحل با لباس‌های غیررسمی به اشتراک گذاشت، با عنوان غیرشفاف که هیچ کلمه‌ای را نشان نمی‌داد، بلکه دو ایموجی زنجیره‌ای را نشان می‌داد. سپس، پس از آنتونی الانگا، مهاجم منچستریونایتد، اظهار نظر کرد «خانه تازه…»بازیکن لیورپول به سادگی پاسخ داد ‘به زودی’.

این نمی تواند چیزی بیش از یک نظر بی ضرر باشد که در یک زمینه شخصی و غیر فوتبالی باشد، بنابراین ممکن است هیچ پیام پنهانی وجود نداشته باشد.

با این حال، با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر خروج دائمی احتمالی از آنفیلد و عباراتی که این بازیکن 20 ساله در پاسخ به این بازیکن سوئدی به کار برد، برخی ممکن است آن را به عنوان اظهاراتی مرموز در مورد آینده او در مرسی ساید تفسیر کنند.

این استنباط قابل درک خواهد بود، اگرچه توصیه می‌کنیم تا زمانی که اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نگیرد، زیاد آن را مطالعه نکنید یا به نتیجه‌گیری سریع نپردازید.

می توانید تصویر و نظرات زیر را از پروفایل اینستاگرام کاروالیو مشاهده کنید (@_fabio.10):



https://www.empireofthekop.com/2023/05/29/carvalho-instagram-comment-liverpool-future/ منبع: