فاجعه در باشگاه بارسلونا/ قرارداد ستاره جوان فسخ شد!

لالیگا اخیرا قانونی وضع کرده است که بر اساس آن باشگاه ها برای ثبت قراردادهای جدید باید سقف دستمزد خود را نه تنها برای فصل جاری، بلکه برای دو فصل آینده نیز تعدیل کنند.

پس از شکایت طبس، دادگاه اسپانیا رای به لغو تمدید قرارداد بارسلونا با گاوی داد و به این ترتیب لالیگا برنده این پرونده خواهد بود. گفته می شود وکلای بارسا با یک روز تاخیر قرارداد پسر طلایی فوتبال اروپا را ثبت کردند و به همین دلیل دادگاه رای به لغو تمدید قرارداد داد.

بارسلونا با یک مشکل جدید و بزرگ روبرو است. موضوعی که ممکن است آینده گاو را تحت تاثیر قرار دهد.

لالیگا این قانون جدید را در نوامبر 2022 وضع کرد. این قانون تمام باشگاه هایی را که از “اهرم های اقتصادی” استفاده کرده اند، موظف می کند در صورت تمایل به ثبت قرارداد جدید، طرحی پیچیده ارائه دهند. پس از اینکه بارسلونا تمدید قرارداد گاوی را اعلام کرد، خاویر تباس و لالیگا از این باشگاه شکایت کردند و حالا بازیکنان بارسا خبرهای بدی در این باره دریافت کرده اند.

بارسلونا برای ثبت دستمزد جدید گاوی در حساب های پایان فصل خود با مشکل بزرگی روبرو خواهد شد. به همین دلیل قبلاً اقدام به ثبت آن کرده بودند. و این در حالی است که در لالیگا فقط بارسلونا اهرم های اقتصادی را فعال کرده بود و عملا این قانون لالیگا فقط بارسا را ​​هدف گرفته بود.

این مطلب را نیز بخوانید: عجیب و باورنکردنی; این 10 ستاره بارسلونا برای فروش هستند/ کاتالان ها در آستانه سقوط هستند



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با تصمیم قاضی مبنی بر ابطال ثبت نام گاوی به عنوان بازیکن اصلی، او می تواند به بازی در تیم اصلی بارسلونا ادامه دهد، اما این قرارداد طبق قرارداد قبلی این بازیکن به عنوان بازیکن تیم بارسا B خواهد بود و در نتیجه گاوی بازی خواهد کرد. پیراهن شماره 30 برای بارسلونا دوباره برای باقی مانده فصل و در حال حاضر نمی تواند پیراهن شماره 6 را بپوشد.

آلبرت روخی از Relvo می گوید که گاوی حقوق قدیمی خود را مانند جوانان تیم دریافت خواهد کرد، چه برسد به بازیکنان ذخیره. اما آینده او آرام است و این بازیکن فقط به تمدید فکر می کند.