فاش شد؛ چرا رئال و پرز بی خیال به هلند کشیده شدند؟

قرارداد هلند با بوروسیا دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد اما بند فسخ قرارداد او در تابستان امسال فعال می شود و بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را بر آن داشته تا به فکر جذب او باشند.

باشگاه هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی جذب این بازیکن را جدی گرفته اند و در حال مذاکره با او هستند، اما به نظر می رسد ستاره نروژی قرار است فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.

Cadenaser دلیل پشیمانی رئال مادرید از جذب ارلینگ هالند را فاش کرد.


سرویس خبر شماره: 1823570 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 23:02 |
6,066 امتیاز خبر|

0نظرات

ساعاتی پیش دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار روزنامه انگلیسی زبان اتلتیک، امروز گزارش داد که توافق حاصل شده و این انتقال هفته آینده رسمی خواهد شد. هلند نیز پروژه ورزشی شهر را جذاب‌تر می‌دانست زیرا اولین ستاره شهروندان خواهد بود. او خوشبین است که بتواند تحت هدایت پپ گواردیولا به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

این در حالی است که انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی قطعی شده است و پیش از این از رئال مادرید به عنوان یکی از ستاره های جدی ستاره نروژی یاد می شد. اما در نهایت لوس بلانکوس از رقابت ها کنار رفت. در همین راستا کادناسر دلیل مهم پشیمانی رئال را فاش کرد. بر این اساس، هلند در سال دوم خود درخواست بند فسخ قرارداد 150 میلیون یورویی خود را داشت که فلورنتینو پرز با آن مخالفت کرد، بنابراین رئال مادرید در نهایت تمایلی به جذب غول نروژی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی