فاضلی: دست از اشتباهات سریالی علیه ما بردارید


سرویس خبر شماره: 1867047
7 بهمن 1401 ساعت 17:13 |
902 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازیکنان گوش کردند، تمرکز کردند و ما پیروز شدیم

وی همچنین در ادامه گفت: امیدوارم سری اشتباهات داوری تیم آلومینیوم در این 3 هفته این هفته تمام شود. ما سخت کار می کنیم، بازیکنان سخت کار می کنند. با کمال احترام درخواست می کنیم که سلسله ظلم ها به تیم آلومینیوم اراک پایان یابد. البته اشتباهات داوری همیشه وجود دارد، عادی و روتین است، اما نباید از عرف خارج شود.

او ادامه داد: از نقاط ضعف و قوت حریف کاملا آگاه بودیم و روی راه های گلزنی کار کردیم. یک گل روی انتقال، یک گل روی ضربه ایستگاهی و یک پنالتی که از کانال چپ حریف گرفتیم، زدیم. بچه ها گوش کردند و تمرکز کردند. آنها به شخصیتی رسیده اند که می توانند خود را در بالای جدول تحمیل کنند.

سرمربی اراکی خاطرنشان کرد: من از کمیته داوران می خواهم که توجه بیشتری به داوران خود داشته باشد. کوپال ناظمی یکی از داوران بسیار خوب ماست. من نمی گویم تیم داوری آقای نظمی داور خوبی است و کلاس دارد. در صحنه پنالتی نفت او به کرنر اشاره کرد و بازیکن نفت به سمت کرنر رفت که کمک داور خطای پنالتی اعلام کرد. بازیکن نفت حتی در مورد صحنه گلی که با دستم گل زدم گفت.

فاضلی در مورد اینکه آیا تیم در نیمه دوم عقب افتاد، تصمیم کادرفنی بود یا خیر، گفت: کادرفنی نمی خواست و حتی بازیکنان هم نمی خواستند. متأسفانه بعد از مصدومیت احسان حسینی و حضور نداشتن در ورزشگاه و گلی که خوردیم، تمرکز تیم ما به هم خورد و اینکه بتوانیم تیم را جمع کنیم و به بازی برگردیم، تیم ما را به عقب انداخته است. سپس شرایط به حالت عادی برگشت و گل سوم را به ثمر رساندیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره میزان مصدومیت قائد رحمتی و حضور او در پرسپولیس گفت: به او استراحت داده ایم و تلاش می کنیم نه تنها برای بازی با پرسپولیس بلکه برای دیدارهای آینده هم در اختیارش قرار دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید فضلی سرمربی تیم آلومینیوم پس از دیدار با صنعت نفت و در نشست خبری پس از بازی گفت: به بازیکنان با غیرت و به تیم محترم صنعت نفت می گویم خسته نباشی.” من می خواهم دوباره از فرزندانمان تشکر کنم. با دریافت پنج گل، کمترین گل زده در لیگ را داریم. سه گلی که در هفته های اخیر خورده ایم را حساب نمی کنم. تلاش خط دفاعی، دروازه بان و تیم ما در بحث دفاع زیر سوال رفت. به نظر ما بعد از هفده هفته بهترین خط دفاع لیگ را داریم. ما به تلاش بازیکنان درود می فرستیم. برای این افراد با جان و دل می جنگند. خدا را شکر که بازی را با سه امتیاز مقابل تماشاگران به پایان رساندیم.

مربی آلومینیوم ادامه می دهد: بازی حساسی بود و قطعا باید برنده شویم. همچنین بازیکنی داریم که به محرومیت نزدیک شده است و اگر بازی های آینده برگزار نشود باید به دنبال جایگزین باشیم. اما حالا کمک داوران دوم نقش اصلی را دارند. مسلماً فکر ما این است که اینها اتفاقات فوتبالی است. ما همچنین اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل و اصلاح می کنیم. امیدوارم در مورد داوری هم این اتفاق بیفتد و اشتباهات مقابل یک تیم به این اندازه تکرار نشود.

فضلی گفت: مهم این است که در نیمه دوم 5 بازیکن زیر 23 سال داشتیم. محمد خردمند و شکیب خو که از بازیکنان تیم امید هستند وارد زمین شدند. دیدید که پکیج خوبی بود، هم از نظر نتیجه، هم جوانی و هم زحمات قابل تقدیر بازیکنانی که تقدیم هواداران شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان این تیم به شخصیتی دست یافته اند که می توانند خود را در بالای جدول تحمیل کنند.

فاضلی: دست از اشتباهات سریالی علیه ما بردارید

او گفت: حسین پورحمیدی پس از پایان بازی به دلیل بسته نشدن دروازه اش بسیار ناراحت بود. اگر این اشتباهات در آن چند هفته رخ نمی داد، در 17 بازی 5 گل می زدیم که بهترین اتفاق تاریخ فوتبال ایران است. البته این آمار برای ما مهم نیست اما برای رزومه بازیکنان بسیار مهم است. مثلا می گویند ما در تمام فصل 10 گل زدیم. اینها برای بازیکن و دوران حرفه ای او بسیار مهم است. امیدوارم باشگاه برای احقاق حق خود تلاش کند و شاهد چنین مواردی نباشیم.

او بیان کرد: بازیکنان جدید ما حضور داشتند و تعدادی از آنها بازی کردند. تلاش تیم مدیریتی ما ستودنی است اما ما به جیمبان نگاه کردیم و شاید بودجه ما کمتر از تیم های انتهای جدول بود. ما بازیکنان محکمی داریم که قطعا به ما کمک خواهند کرد و آن را خواهید دید. ما بهترین های لیگ را داشتیم و می خواستیم نفرات را اضافه کنیم تا از نظر کمیت کاسته نشود. بازیکنان جدید تمام تلاش خود را کردند و از این بابت از آنها تشکر می کنم.