فاضلی: پرسپولیس نیازی به تعریف ما ندارد

وی در پایان صحبت هایش گفت: کادر ما آقایان رحمتی و نوازی هستند و سال هاست در فوتبال هستیم و شناخت خوبی از هم داریم. امیدوارم آقای اسکوچیچ برای تماشای بازی بیاید و با مهربانی به ما نگاه کند. این امکان وجود دارد که بازیکنان ما را حداقل به دو پست دعوت کنیم و امیدوارم آقای اسکوچیچ فکری به حال خود کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فاضلی در خصوص احتمال لغو بازی گفت: ما هم مانند بازیکنان آمادگی کامل برای این بازی را داریم. اما سلامتی هر یک از ما مهم است و امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود.

وحید فاضلی مربی آلومینیوم اراک در ابتدای صحبت های خود گفت: باشگاه ها یک روی سکه هستند و باشگاه ها باید کمک کنند تا فضای فوتبال آرام شود و به فدراسیون کمک کنند تا کارش را بهتر انجام دهد. بگذارید باشگاه های ما این فلسفه را دنبال کنند که فوتبال یک بازی است و ما نباید دنبال خشونت برویم.

سرمربی آلومینیوم اراک در آستانه دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در نشست خبری به تشریح وضعیت تیمش پرداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سومین تقابل دو تیم و این بار در جام حذفی، پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مربی آلومینیوم درباره برخورد صمیمانه گل محمدی گفت: اتفاقی نیفتاد و فقط یک لذت بود. در مورد شرایط روز فوتبال صحبت کردیم. آقا یحیی بزرگ فوتبال ماست و به احترام او رفتم تا ادب کنم. این طبیعی است و باید روابط بزرگ و کوچک را رعایت کرد. باز هم اگر شرایط پیش بیاید خودم را در خدمت بزرگان فوتبالمان خواهم گذاشت.

وی درباره بازی گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف ما ندارد و تیمی با شخصیت و تکنیک است. آنها مدل فنی خودشان را دارند و فلسفه دارند و کادرفنی خوبی دارند و بازیکنان استثنایی هم دارند. آنها از اشتباهات حریف به خوبی استفاده می کنند و پیروزی اولیه آنها با استفاده از اشتباهات حریف بود. ما هم برای این دیدار آماده هستیم و امیدواریم با توپ و بدون توپ عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. با این حال، قهرمانی در جام حذفی برای هر تیمی جذاب است و بازیکنان می دانند که می توانند سه بازی را ببرند.

او گفت: ما بازیکنان خوبی از نظر مهره داریم و آنها می دانند که قهرمانی در جام حذفی برای آنها خوب است. بازیکنان ما تجربه لیگ دارند، جاه طلب هستند و می خواهند این عنوان را کسب کنند. ما به آنها کمک خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. جام حذفی دور نیست و امیدوارم در فضایی عادلانه نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به هواداران گفت: حضور هواداران را به فال نیک می گیریم و با بازیکنان باتجربه می توانیم این شرایط را کنترل کنیم. امیدواریم در رقابتی عادلانه و تکنیکی بازی عادلانه ای باشد و بتوانیم پیروز شویم. آخرین امیدم این است که فردا داور بهترین فرد زمین باشد.


سرویس خبر شماره: 1818628 |
19 جولای 1401 ساعت 15:02 |
2,188 |

4نظرات

آنها از خطای دشمن استفاده می کنند و از آن سود می برند;