فتح آبادی: لوکادیا بهترین خرید در تخت جمشید است

با توجه به هدایت پرسپولیس و احتمال قهرمانی این تیم در پایان مسابقات، چه انتظاری از پرسپولیس می توان داشت؟
هنوز شش هفته مانده است، به همین دلیل نمی توان در مورد قهرمانی صحبت کرد. جدای از این مشکل این مشکل وجود دارد که چون مسابقات تیم ملی به دلیل مسابقات جام جهانی بسیار قطع می شود، این مشکل به تیم ها لطمه می زند، به همین دلیل با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد باید در مورد تیم ها با ملاحظه بیشتری صحبت کنیم. امسال وجود داشته باشد. قطع بازی ها به دلیل تعداد نسبتا زیاد بازیکنان به نفع پرسپولیس نیست اما شرطی است که وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.


سرویس خبر شماره: 1845135
02 مهر 1401 ساعت 17:22 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

دیاباته، مهاجم مالی تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت شش هفته محروم شد. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟
به هر حال پرسپولیس دیاباته را گرفت در حالی که دیگر باشگاه های رقیب او را نگرفتند و شاید مهاجم خارجی دیگری هم از نظر مالی و علمی در دسترس نبود، بنابراین تصمیم گرفتند دیاباته را جذب کنند. به نظر من می توان شیخ دیاباته را خیلی خوب آماده کرد و از او نهایت استفاده را برد. شاید این بازیکن بتواند به تیمش خدمت کند و از نظر موقعیت یابی و فضاسازی که به خوبی به تیمش در فوتبال اروپا آموزش داده و مدافعان کناری خود را در بهترین شرایط قرار داده است، نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت وگویی که با ایران ورزشی داشت، درباره شرایط این تیم و تیم ملی صحبت کرد.
نقد فنی شما از خرید جدید پرسپولیس یعنی لوکادیا که این روزها مورد توجه اهالی فوتبال است چیست؟
لوکادیا بهترین خریدی بود که پرسپولیس می توانست برای خط حمله خود انجام دهد و مربی و مدیریت این باشگاه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. البته در این میان لازم است این بازیکن هلندی نیز وزن خود را کاهش دهد و شرایط بدنی خود را بهبود بخشد و در چنین شرایطی وضعیت لوکادیا بسیار بهتر شده و مهارنشدنی او بیشتر خواهد شد. به جز لوکادیا، سایر بازیکنان جدیدی که پرسپولیس امضا کرده اند همه ستاره هستند و در همه خطوط حال و هوای متفاوتی به پرسپولیس داده اند که از خط دروازه شروع می شود و خط حمله این تیم را نیز در بر می گیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدعی است خرید هلندی از ارتش سرخ اتفاقات مهمی را در ادامه فصل برای این تیم به همراه خواهد داشت.

فتح آبادی: لوکادیا بهترین خرید در تخت جمشید است

به نظر شما سبک بازی دو مهاجم جدید پرسپولیس یکی است؟
سبک بازی لوکادیا مبتنی بر چرخش، بازی زمینی و حتی ضربه های سر خوب است، در حالی که دیاباته در گرفتن و نگه داشتن توپ بسیار خوب است و با پشت به دروازه می تواند توپ را حفظ کند و به تیمش کمک کند. این موضوع باعث می شود خط وسط تیم به او نزدیک شود و تیم به نوعی پیشروی کند و به موقع به هجده قدم حریف برسد و از ضربات آنها استفاده کند.

در خصوص حضور کی روش در جام جهانی چه دیدگاهی را دنبال کنیم؟ صعود گروه یا به قول بعضی ها فقط چون خیلی ضرر می کنیم باید به کی روش و تیمش امیدوار باشیم؟
کی روش مربی بزرگی است و با مربیانی مانند فرگوسن کار کرده و تجربه زیادی در دنیای فوتبال دارد. او در طول هشت سال حضورش در فوتبال ایران شناخت کاملی از بازیکنان و فوتبال ما دارد و به همین دلیل نیازی به آموزش بازیکنان ما ندارد چرا که اکثر بازیکنان ما شاگردان او بودند. بحث دیگر به این موضوع برمی گردد که کی روش را آوردند که با تاکتیک و روش خاص خود مقابل انگلیس و سایر تیم های گروه ما خوب بازی کرد و نتایجی در خور توجه گرفتیم، اما در این بین حتی اگر بودیم. موفق نیستیم، در هر صورت باید رئیس فدراسیون باشیم که کی روش را مسئول کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی