فتح الله زاده باید به جای توجیه خود به دنبال حل مشکلات باشد/ وقتی رفتی حساب استقلال پر بود؟/ نمی شود هفته به هفته به بازیکنان قول داد.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

بیان چنین مسائلی در آستانه دربی چه تاثیری روی بازیکنان استقلالی دارد؟

اگر ببینم نمی توانم گروهی کار کنم و مسئولیتی که به من می دهند را بر عهده بگیرم، قطعاً می گویم که نمی توانم و از این کار کنار می کشم. یا اصلا این کار را نمی کنم. قبول مسئولیت در هر شرایطی و بعد فقط گلایه و شمردن مشکلات و گزارش دادن از آنها نوعی توجیه است. یا از اول نباید می آمدی یا حالا که هستی به جای این حرف ها سعی کنی مشکلات مالی را حل کنی. همانطور که خودتان مشکلات مالی باشگاه را به سرپرست بعدی واگذار کردید.

من یک سوال دارم وقتی فتح الله زاده از باشگاه استقلال رفت بدهی نگذاشت؟ حتما رفت چون حساب باشگاه خالی بود! پس این سخنان قطعا برای توجیه وضعیت فعلی است. علاوه بر این، وقتی وارد یک محیط کاری جدید می شوید، در یک موقعیت مدیریتی، باید همه چیز را موشکافی کنید. آقای فتح الله زاده قطعا می دانست که چه مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد اما حالا می خواهد با این حرف ها شرایط فعلی را توجیه کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین صحبت هایش گفت که نمی دانستم باشگاه پولی ندارد و معتقد است 300 میلیارد در حساب باشگاه موجود است. به نظر شما این گفته چقدر درست است؟

طبیعی است که فوتبالیست ها هم می خواهند این گونه زندگی کنند. آنها حق دارند حقوق خود را مطالبه کنند. اگر آنها را نمی خواستند چرا با آنها قرارداد بستند؟ اگر قرارداد بستند و قراردادها آنقدر بزرگ است که نمی توانند آن را پرداخت کنند، چرا قرارداد فرعی را امضا کردند؟ پس حالا که قرارداد بسته اند باید طبق قرارداد دستمزد بازیکنان را بدهند و به قول خود عمل کنند.

محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر اسپورته درباره مصاحبه اخیر فتح الله زاده گفت که نمی دانسته استقلال بدهکار است.

از شرایط فعلی و تاثیر آن بر تیم صحبت نمی کنید؟

مطمئنا نمی توانید با وعده دادن از این هفته تا هفته آینده بازیکنان بلندمدت را جذب کنید. اما وقتی نوبت به دربی می رسد، شرایط فرق می کند. بازی استقلال مقابل پرسپولیس در هر شرایطی برای بازیکنان مهم است و مطمئنا بازیکنان با وجود مشکلات مالی تمام تلاش خود را خواهند کرد. چون این مسابقه و نتیجه آن روی همه چیز بازیکن تاثیر می گذارد. آینده او، قراردادش برای فصل آینده، موقعیتش در میان مردم و خیلی موضوعات دیگر. اما بعد از دربی می خواهند چه کار کنند؟ مشکل اصلی این است که نمی توان بازیکنان استقلال را با مصاحبه هایشان به همین شکل مشغول کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال