فتح الله زاده مستقیما آجورلو را نشانه رفت!

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تایید پرداخت کامل پول نقل و انتقالات محمد محبی به این باشگاه است؟ مقداری از این پول تایید شده است اما می گویند بخشی دیگر که پرداخت کردیم نرسیده است اما 230 هزار یورو پرداخت کرده ایم و منتظر تایید هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه علی فتح الله زاده در ابتدای حضورش در استقلال در صحبت های خود از مصطفی آجورلو تمجید کرد و مدام عنوان کرد که روزهای موفقیت در استقلال داشته و نباید حرف بدی درباره او بزند، اما حالا خودش به وضعیت کمبود نقدینگی آجورلو نزدیک شده و انتقادات شدیدی را علیه مدیرعامل سابق آبی ها ابراز کرده است.

فتح الله زاده درباره مشکلات مالی استقلال مانند ماجرای استراماچونی گفت: مشکلات مالی زیادی وجود دارد. تمام منابع خرج شده یک ریال در باشگاه نیست. ما باید 300 میلیارد پول فورس ماژور تزریق کنیم. کار سختی است و ما آن را دنبال می کنیم.

وی بر احتمال ادامه اعتصاب در تمرینات استقلال تاکید کرد: به هر حال آنها بازیکن هستند و باید ببینم هر کدام چقدر پول گرفتند. من هنوز نمی دانم چه کسی زیاد یا کم مصرف کرده است. باید بررسی کنم تا تصمیم بگیرم و در موردش صحبت کنم.

وی در خصوص تامین منابع مالی برای پرداخت پول استراماچونی گفت: باشگاه کاملا خالی است. یکی از دوستانم در جایی گفته که فردی که می آید باید بداند. چگونه بدانیم؟ از کسی که مسئول است می پرسد. پرسیدیم گفتند 300 (میلیارد) در حساب است. آمدیم دیدیم 300 در حساب نیست و 300 تا دیگر قرض گرفته اند. یعنی ما 300 میلیارد تعهد داریم و باید به آنها احترام بگذاریم. می بینید که داستان چقدر متفاوت است.

وی در خصوص درخواست 200 میلیارد تومانی باشگاه استقلال گفت: من خیلی تعجب می کنم که از کسانی که 150 میلیارد گرفتند و خرج کردند خبری نیست. چطور کسی متوجه نشد؟ 150 میلیارد خرج کردند و آب خوردند! خبری نبود. این خبر منتشر شد تا تقاضای خود را افزایش دهیم. هنوز معلوم نیست بدهند یا نه، خبر منتشر شده است. این خوب نیست.


سرویس خبر شماره: 1854120
27 نوامبر 1401 در 05:18 ب.ظ
41.1 هزار |

16نقطه نظر

150 میلیارد خرج کردند، آب خوردند!

فتح الله زاده گفت: اگر خبرنگاری باهوش است باید در مورد آنها زرنگ می بود. بله، وقتی تیمی پول ندارد، باید قرض کند. او باید چه کار کند؟ فضا و موضوعات فراتر از این کلمات است. در شرایط خوب انشاالله حرفم را می زنم. فردی که تازه شروع به کار کرده باید ببیند چه اتفاقی می افتد و با موضوعات آشنا شود. انشاالله هفته آینده کامل صحبت میکنم.

فتح الله زاده در گفت وگو با خبرگزاری فارس در واکنش به مشکلات مالی و اقدام بازیکنان برای تحریم تمرینات گفت:این اتفاق به این دلیل رخ داد که آنها قبلاً قول داده بودند که پول خود را پرداخت کنند اما ندادند. حالا باهاشون صحبت میکنم ببینم مشکل چیه و پیگیری میکنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از اعتصاب و عدم حضور بازیکنان در تمرین، در مصاحبه ای به مدیرعامل سابق این باشگاه حمله کرد.

فتح الله زاده مستقیما آجورلو را نشانه رفت!

فتح الله زاده درباره پرداخت پاداش سوپرجام گفت: باید پول وارد شود تا بتوانیم پرداخت کنیم. در این صورت من دو پاداش قبلی را پرداخت کرده ام که پرداخت نشده است. سعی می کنیم مشکلات را با یاری خداوند حل کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی