فداکاری بزرگ برای ماندن در بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1844502
28 سپتامبر 1401 @ 8:54 ب.ظ
32.3 هزار |

17نقطه نظر

همه پیشنهادات رد شد.

به نظر می رسد در آن زمان پیشنهادهای بزرگی به اطرافیان آرائوخو داده شد اما این مدافع هیچ گاه برای پیوستن به آبی اناری ها تردید نکرد و به جدایی از این باشگاه فکر نکرد. منچسترسیتی و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی بودند که فصل گذشته با آرائوخو مدیر باشگاه تماس گرفتند، اما این مدافع خوش آتیه رد شد و او در نهایت با قراردادی چهار ساله در نیوکمپ ماند. در هفته های اخیر رونالد آرائوخو در بین هواداران این تیم محبوبیتی دوچندان پیدا کرده است و سعی می کند در بازی های بارسلونا روی لوگوی این باشگاه پا نگذارد و از روی آن نپرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در نهایت این مدافع اروگوئه ای در ماه آوریل با باشگاه اسپانیایی به توافق رسید و قرارداد جدیدی با بارسلونا تا سال 2026 امضا کرد و حالا مجله اسپورت در گزارشی مدعی شده است که رونالد آراوخو به راحتی می توانست به لیگ برتر صعود کند و ادامه دهد. فوتبال او در انگلیس با پیشنهادهای بزرگ و بسیار بالاتر از بارسلونا.

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا در پایان فصل گذشته در برابر پیشنهادات بزرگ فوتبال انگلیس مقاومت کرد.

فداکاری بزرگ برای ماندن در بارسلونا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرائوخو سال گذشته عملکرد درخشانی در خط دفاعی بارسلونا داشت و به یکی از موثرترین و محبوب ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد. اواخر فصل گذشته بود که بحث تمدید قرارداد این بازیکن مطرح شد و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی رونالد آرائوخو به گوش رسید اما این اتفاق رخ نداد.