فدای باشگاه/ بی مزد بازی می کنم!

در فصول اخیر، لالیگا قوانین مالی سخت گیرانه ای را برای باشگاه ها در نظر گرفته و سقف حقوقی برای آنها در نظر گرفته است. طبق این قانون، بارسا نمی تواند ظرف سه روز از شروع فصل جدید لالیگا قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند. آنها روی فروش تعدادی از بازیکنان مانند مارتین بریتویت، ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ حساب کرده بودند، اما این اتفاق نیفتاد و مسئولان باشگاه را بر آن داشت تا دوباره به دنبال کاهش یا تعویق حقوق سایر بازیکنان باشند.

وضعیت مالی بارسلونا باعث شده این باشگاه دوباره به دنبال کاهش حقوق بازیکنانش از جمله پیکه باشد.

پیکه تابستان گذشته برای امضای قرارداد دپای آماده بود دستمزدش را کاهش دهد و امسال هم یکی از بازیکنانی است که این شرط را از بارسلونا پذیرفت و با چنین اقدامی موافقت کرد. روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شد که این بازیکن حتی به مدیران بارسا پیشنهاد کرده است که بدون دریافت دستمزد در این فصل برای این تیم بازی کند اما پس از برگزاری جلسات قرار شد قرارداد جدیدی بین او و باشگاه منعقد شود. و حقوق بازیکن کاهش یابد تا شرایط برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فراهم شود.

پیش از این گفته شده بود سرخیو بوسکتس نیز به دلیلی مشابه با شرایط تعویق دستمزد خود از این باشگاه موافقت کرده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مدیران بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند بازیکنان بزرگی را برای تقویت این تیم جذب کنند اما شرایط مالی این باشگاه مشکلات جدیدی را برای آنها ایجاد کرد.