فدا سر مسی: ما به شما افتخار می کنیم


سرویس خبر شماره: 2052825
15 جولای 1403 ساعت 12:58 |
3.6 هزار |

9نقطه نظر

دفاع دی پل از لیونل

رودریگو دپل، دوست فابریس مسی که به او لقب محافظ او داده اند، پس از آن که این فوق ستاره موفق به زدن پنالتی نشد، از او دفاع کرد.

فدا سر مسی: ما به شما افتخار می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئو مسی با تعلیق فراوان سرانجام توانست بازی جذاب یک چهارم نهایی کوپا آمریکا مقابل اکوادور را به نمایش بگذارد. دیداری که آن ها به لطف عملکرد باشکوه دبو مارتینز در ضربات پنالتی پیروز شدند.

حضور مسی در روزهای اخیر به دلیل مشکلات بدنی نامشخص بود اما او در نهایت توانست به میدان برود. مسی در حد استاندارد نبود و یک پنالتی را از دست داد، به همین دلیل برخی از او انتقاد کردند و گفتند که نباید بازی می کرد.

2000569

هم تیمی او رودریگو دی پل گفت: “لئو در چند روز گذشته فداکاری های زیادی کرد تا بتواند به بازی بیاید و در کنار ما باشد. من شخصاً دیدم که او چقدر تلاش می کرد تا خوب شود و در کنار ما باشد. لئو برای ما مانند یک برادر بزرگتر است. او امنیت زیادی به ارمغان می آورد “همه آرژانتینی ها باید به کاپیتانی که داریم بسیار بسیار افتخار کنند و مهم نیست که او پنالتی را از دست داده است.”

دی پل در مورد پیروزی در ضربات پنالتی گفت: گویی برای غلبه بر رنج به دنیا آمده ایم و هر بار که نوبت به ما می رسد، مایل به این کار هستیم. “شاید چند اشتباه مرتکب شده باشیم، اما به کیفیت بازیکنان خود ایمان داریم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی