فدراسیون و کمیته فنی در مورد روال تصمیم گیری می کنند

دستیار توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ما در نیمه اول بازی با آمریکا نمایش خوبی نداشت اما در نیمه دوم با جان و دل کار کرد اما متأسفانه نتیجه مورد انتظار به دست نیامد، اما فکر می کنم تیم بسیار خوبی داریم که جزو فنی ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران است و امیدوارم در مسابقات آینده نیز با همین عزت، قدرت و انگیزه تلاش کنند. تا بتوانیم شاهد شکوه و جلال آنها در مزارع آینده باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: فضای محل برگزاری مسابقات و اماکن عمومی را آلوده کردند و همه اینها دلیلی است که می گویم تیم خوبی و امیدوارم در آنها داشتیم. به خصوص جوانانی که در تیم هستند و با انگیزه و امید کار می کنند. انشاالله این ناکامی در جام جهانی در بازی های آینده جبران شود.

وی با بیان اینکه این توانایی تیم بود که باعث شد همه مردم و هواداران از ما انتظار صعود از این مرحله را داشته باشند، گفت: به نظرم استرس بازیکنان در بازی با آمریکا خیلی مهم بود و دیدید که حتی داور به خاطر این مشکل نیمکت‌های تیم ایران را فراخواند و کارت زرد نشان داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران بتواند در آینده نتایج بهتری کسب کند.

فدراسیون و کمیته فنی در مورد روال تصمیم گیری می کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید محمد پولادگر که همراه با کاروان تیم ملی فوتبال ایران به تهران بازگشته است در فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما از این حادثه تلخ ناراحت هستیم. تیم فراز و نشیب های عجیبی داشت. همه ما از این نتیجه در بازی اول ناامید شدیم، اما این افتخاری بود برای تیم، کادر فنی و بازیکنان که توانستند این باخت را جبران کنند و در بازی دوم مقابل ولز این عملکرد باشکوه را به نمایش بگذارند. به همه امید بده

وی در خصوص تاثیر فشار روی تیم ملی در قطر و تاثیر آن بر نتایج تیم ملی گفت: قطعا بی تاثیر نبوده است اما کادر فنی و سرمربی با وجود همه این حواشی توانسته اند. در روزهاي اخير كه كاملاً روي تيم ملي و حواشي تيم خيلي تمركز شده بود، قابل قبول بود، البته سخت بود و بايد جداگانه با آن برخورد كرد. باید گفت در این مسابقات شرایط عادی نداشتیم.

پولادگر در خصوص ادامه همکاری یا پایان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گفت: این تصمیمی است که کمیته فنی و فدراسیون فوتبال باید بگیرند. فکر می کنم کی روش در جام جهانی امتیاز خوبی کسب کرد و باید بگوییم که تیم را با آن شرایط روحی بعد از بازی اول مقابل انگلیس کنار هم قرار داد، کار هوشمندانه ای بود که او انجام داد. ماندن او به نظر فدراسیون و کمیته فنی برای تصمیم گیری بستگی دارد.


سرویس خبر شماره: 1856632
10 دسامبر 1401 در 00:48
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پولادگر: فنی ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را داریم.

پولاداگر درباره نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری کمیته ملی پارالمپیک گفت: امیدوارم بتوانم به مردم و ورزش خدمت کنم و تنها دلیل ورودم به همین دلیل است.



مجله اخبار فوتبال داخلی