فراتر از فینال: ال کلاسیکو غافلگیر کننده از جهنم

برای بازی امشب، کیسی یا سارگی روبرتو جای پدر مصدوم را خواهند گرفت و در خط هافبک در کنار بوسکتس، دی یونگ و گاوی بازی خواهند کرد. گاوی همچنین به عنوان یک وینگر چپ مصنوعی در کنار لواندوفسکی و رافینیا در خط حمله حضور خواهد داشت. پشت سر آنها تراشتگن آرائوخو (دفاع راست)، ژول کوند، کریستنسن و بالده حضور خواهند داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در این بازی غیبت دارند و می توان گفت غیبت بارسا از رئال بیشتر است.

1803940

پدری و عثمان دمبله نتوانستند شرایط بازی را برآورده کنند و از لیست بارسلونا خط خوردند. رافینیا امشب جانشین عثمان دمبله می شود و با اینکه سبک بازی متفاوتی دارد، در هفته های اخیر به خوبی توانسته جای ستاره فرانسوی را پر کند. اما بارسا بدون شک نبود پدر را احساس خواهد کرد. بدون او، بارسا برای بازپس گیری توپ و زمین از رئال سخت تر خواهد بود.

1828438

ژاوی هرناندز به دنبال تقویت کمربند میانی و بازی با چهار هافبک خواهد بود تا غیبت پدری و دمبله امشب کمتر احساس شود، مانند فینال سوپرکاپ و بازی اول نیمه نهایی. فینال کوپا دل ری. در هر دو بازی بارسا عملکرد بسیار خوبی داشت و این تاکتیک ژاوی جواب داد.

1833751

آنچلوتی دیروز در جریان کنفرانس خبری خود به شوخی گفت که می تواند وینیسیوس را به خاطر آرائوخو به سمت راست منتقل کند. بعید نیست که او امروز واقعاً چنین تغییری ایجاد کند. تغییر بزرگ دیگر می تواند نیمکت نشینی مودریچ و بازی دادن به شوامنی باشد.

1681753

در مقابل رئال مادرید، داوید آلابا نیز غایب است اما با زوج ملیتائو-رودیگر، رئال نباید جای خالی ستاره اتریشی را احساس کند.

1833750

کارلو آنچلوتی امشب دیوید آلابا و آلوارو رودریگز را در اختیار نخواهد داشت اما سایر ستاره های رئال در دسترس هستند. از این نظر رئال برتری جزئی نسبت به بارسا دارد.

تیبو کورتوا در دروازه حضور خواهد داشت و از قبل مشخص است که آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو زوج دفاع میانی را تشکیل می دهند. دنی کارواخال در سمت راست و ناچو در سمت چپ بازی خواهند کرد. فرلاند مندی به لیست رئال بازگشته است اما ناچو این روزها در فرم خوبی است.

1833749

در فینال سوپرجام، ژاوی از لواندوفسکی و دمبله در خط حمله استفاده کرد و پادری یک وینگر چپ قلابی بود. بارسلونا این بازی را با برتری 3-1 به پایان رساند. در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری، پدری، لواندوفسکی و دمبله غایب بودند و ژاوی از فران تورس و رافینیا در حمله استفاده کرد. گاوی یک جناح چپ قلابی بود و یک نفر جای پدر را گرفت. بارسا در برنابئو با مقاومتی شدید 1-0 رئال را شکست داد.

1791980


سرویس خبر شماره: 1896612
Mar 28, 1401 @ 3:45 PM
نمایش 4K |

0نقطه نظر

در ذهن ژاوی و کارلتو چه می گذرد؟

ترکیب احتمالی بارسلونا

ال کلاسیکو امشب در نیوکمپ پر از هیجان است و احتمال تغییرات اساسی در ترکیب اصلی دو تیم وجود دارد.

فراتر از فینال: ال کلاسیکو غافلگیر کننده از جهنم

ژاوی که اولین کلاسیکو خود را در نوکمپ اسپاتیفای تجربه خواهد کرد، دیروز در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که بارسا نسخه بهتری از بازی قبلی ارائه خواهد کرد.

1804426

ترکیب احتمالی رئال مادرید

دو تیم در تمامی رقابت ها 252 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که نتیجه آن 101 برد برای رئال، 99 برد برای بارسا و 52 تساوی است. اولین پیروزی بارسا مقابل رئال به 9 می 1929 در کوپا لا کرونشن (3-1) برمی گردد. رئال تا کنون 419 گل به بارسا زده و بارسا 413 بار دروازه رئال را باز کرده است. بارسا 62 بار رئال را در نیوکمپ شکست داده و رئال 65 بار در ال کلاسیکو در برنابئو پیروز شده است. رئال اولین ال کلاسیکو لالیگا را در ورزشگاه بارسلونا 1-2 برد. بردهای رئال در بازی های لالیگا مقابل بارسا نیز 77 است و بارسا در لالیگا 73 بار رئال را شکست داده است. نتیجه امشب چه می شود؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

در خط میانی، بزرگترین عدم اطمینان مربوط به ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی است. این احتمال وجود دارد که کارلوتو دوباره روی کاماویگا در پست هافبک دفاعی حساب کند، مانند او در بازی با لیورپول. لوکا مودریچ و تونی کروس دو هافبک دیگر رئال خواهند بود. امشب کریم بنزما مهاجم، وینیسیوس در جناح چپ و فده والورده در جناح راست خواهند بود. باید منتظر باشیم تا رودریگو در نیمه دوم وارد زمین شود.