فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روزه است!


سرویس خبر شماره: 2020019
20 مه 1403 ساعت 3:15 ق.ظ.
369 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نفت آبادان به سومین برد خارج از خانه امیدوار است

نفت آبادان از 12 آذر سال گذشته تاکنون در خارج از خانه پیروز نشده است.

فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روز است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیلی های فوتبال ایران که پس از روی کار آمدن فراز کمالوند در راس تیم خود شرایط بهتری پیدا کرده اند و همچنان به بقای 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر امیدوارند، یک امتیاز ارزشمند به دست آوردند. پیروزی در خانه برابر مس رفسنجان روز جمعه.

نفتی ها با هدایت کمالوند امتیازهای ارزشمندی کسب کردند و حالا با وجود اینکه در رده آخر قرار دارند، تنها سه امتیاز از سه تیم برتر خود فاصله دارند.

در این شرایط نفت آبادان در دیداری خارج از خانه در هفته بیست و هفتم میهمان آلومینیوم اراک است. کمالوند و شاگردانش پس از پیروزی دلگرم کننده مقابل مس رفسنجان امیدوار به کسب یک پیروزی دیگر هستند و در هفته ای که حریفان اصلی دیدارهای بسیار سختی خواهند داشت، بتوانند در رده بندی صعود کنند و شانس بقای خود را افزایش دهند.

نکته قابل توجه نفت آبادان این است که این تیم از هفته نهم که در رفسنجان مس را شکست داد و دو برد اخیرش مقابل سپاهان و مس رفسنجان در آبادان به پیروزی رسید.

2019692

بازی رفت تیم های مس رفسنجان و نفت آبادان در 12 آذر 1402 برگزار شد و 170 روز از این بازی می گذرد. حالا کمالوند که با حضور خود طلسم نبردن نفت به داخل خانه را شکست و تیمش را با شرایط روحی بهتری به میدان فرستاد، امید زیادی به شکستن طلسم نبردن نفت به بیرون از خانه بعد از 170 روز دارد.

صنعت نفت در نیم فصل اول با هدایت ویسی دو برد خارج از خانه مقابل فولاد و مس به دست آورد و حالا کمالوند امیدوار است پس از مدت ها به سومین برد خارج از خانه اراک دست یابد. بردی که می تواند نفت را به 22 امتیاز برساند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی