فران تورس: به هر حال باید در لیگ اروپا بازی کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در ویکتوریا پلژن با نتیجه 2 بر 4 پیروز شد. این دیدار تشریفاتی بود و هر دو تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. ستاره بارسا در این دیدار فران تورس بود که دو گل به ثمر رساند. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

تورس در مورد خروج زودهنگام بارسا از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردما بارسلونا هستیم و باید همیشه در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم. البته همه ما از این شکست ناراحت هستیم، اما راه دیگری نداریم و باید روی لیگ اروپا تمرکز کنیم. باید در این تورنمنت بازی کنیم و همچنین تمرکز کنیم. ما باید سخت کار کنیم و امید خود را از دست ندهیم. ما تیم خوبی داریم و می توانیم پیشرفت کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تورس در پایان بازی گفتبازی مهمی نبود، اما ما همیشه می‌خواستیم برنده شویم. مهم برد بود تا ریتم خوب خود را حفظ کنیم. این یک پیروزی بزرگ بود و می‌خواستیم به بهترین شکل ممکن از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم. بازی همچنین بود. برای من مهم است زیرا می‌خواستم با گلزنی اعتماد به نفسم را افزایش دهم، به این هدف رسیدم و خوشحالم.»


سرویس خبر شماره: 1851482
11 نوامبر 1401 در 2:40 ب.ظ
563

0نقطه نظر

الان فقط لالیگا و لیگ اروپا

شب گذشته فران تورس ستاره بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کناره گیری از لیگ قهرمانان اروپا باید برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.

فران تورس: