فرجی در باشگاه سیدجلال چشم‌زیر پرسپولیس


کد اطلاعات: 2051739
9 تیر 1403 ساعت 23:21 |
21.3 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

مدافع مازنی پرسپولیس پس از تعطیلات هیجان انگیز و ضبط ویدیویی خاطره انگیز با وین رونی، اکنون تمرینات اختصاصی پیش فصل خود را پشت سر می گذارد.

فرجی در باشگاه سیدجلال چشم‌زیر پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد فرجی بی صبرانه منتظر پنجمین فصل حضورش در ارتش سرخ است. پس از درخشش در پدیده مشهد و در سال 1378 با مشاوره یحیی گل محمدی به جمع پرسپولیسی ها پیوست. او هنوز وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص نکرده است.

باشگاه پرسپولیس هم اکنون محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلیگنجی را به عنوان دو مدافع میانی در لیست خود دارد و فرشاد فرجی و گئورگی گلسیانی نیز از مدافعان فصل گذشته خود به پایان قراردادشان رسیده اند.

با توجه به اینکه وضعیت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با علی نعمتی هنوز مشخص نیست و گئورگی گلسیانی نیز باید نظر خود را در مورد تمدید قرارداد پس از پایان یورو به باشگاه اعلام کند، باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده است. نظر در مورد تمدید قرارداد فرجی

اما شایعه داغ فرجی به احتمال حضور او در فولاد خوزستان و شاگردی مجدد یحیی گل محمدی است. مربی ای که اعتقاد زیادی به این مدافع قائم شهری دارد و در دوران حضورش در این تیم در پست های مختلف از او به عنوان بازیکن چند پست استفاده کرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی