فردا – به زودی؛ جلسه هیئت مدیره با اسکوچیچ!

* از تصمیم مجدی اطلاعی ندارم
من چند روزی است که درگیر برنامه های انتخاباتی هستم و نمی توانم در مورد آنچه رئیس محترم فدراسیون فوتبال اعلام کرده اظهار نظر کنم. آنچه مشخص است در سایت فدراسیون فوتبال اعلام شده است. من در مراحل ثبت نام شرکت کردم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت نام انتخابات فدراسیون و شرایط نیمکت نشینی تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

* نظرات کمیته فنی بررسی خواهد شد
در مورد اسکوچیچ حتما با آقای اسکوچیچ صحبت خواهد کرد و نظرات کمیته فنی لحاظ خواهد شد. فردا با او جلسه ای خواهند داشت و پس از آن هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد کرد. (پس از این صحبت ها، کامرانی فر در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار پس فردا برگزار می شود، از برگزاری این نشست به زودی خبر داد.)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن کامرانی فر عصر امروز پس از پایان مهلت ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این موضوع و همچنین تصمیم کمیته فنی برای برکناری دراگان اسکوچیچ توضیحاتی ارائه کرد.
* زمان ثبت نام به پایان رسیده است
روند انتخابات به پایان رسید و زمان ثبت نام در ساعت 16 امروز به پایان رسید. هرکسی که قبل از ساعت 4 وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و قبل از ساعت 4 صبح وارد فدراسیون شده باشد، این زمان را داشته تا مراحل ثبت نام را تکمیل کند. پس از آن زمان انتخابات تمام شده است. ثبت نام در قسمت روسای فدراسیون و نایب رئیس اول و دوم و در بین مدیران عامل محترم باشگاه ها انجام شد و فکر می کنم بیش از ده نفر با نایب رئیس خود در قسمت روسای ثبت نام کردند. البته دو سه نفر موفق به ثبت نام معاونت خود شدند. بیش از ده ها نفر در قسمت مدیر کل ثبت نام کرده اند که در حال حاضر با دوستان در کمیته مقدماتی انتخابات جلسه داریم و در حال بررسی هستیم.

* بازیکنان متوجه می شوند که داستان ها زیبا نبودند
من فکر می کنم بازیکنانی که یک استوری ارسال کردند در آینده متوجه خواهند شد که این کار خوب نبوده است. چقدر خوب است که بازیکنان تیم ملی وحدت و همدلی داشته باشند و فدراسیون فوتبال و سایر ارکان فوتبال در مورد سرمربی تصمیم بگیرند. ورود بازیکنان به بحث سرمربی خوب نیست. همه ما باید تلاش کنیم تا بازیکنان را دور هم جمع کنیم و همدل باشیم. هرکسی که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی انتخاب می شود یا می شود، همه بازیکنان باید کنار هم باشند و همه باید برای قهرمانی در جام جهانی تلاش کنیم. سال 2006 برای ما تجربه خوبی نبود و الان هم نبود همدلی می تواند به تیم های حریف کمک کند. رمز موفقیت همیشه اتفاق نظر بوده است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل توسط تیم ملی حل شود و همه تلاش کنند تا تیم خوبی در جام جهانی داشته باشند.

* ما مجری کمیته بدوی هستیم
در مورد انتخابات باید یک واقعیت را بگویم. کل روند انتخابات توسط کمیته ابتدایی انتخابات تعیین شد و ما مجری تصمیمات این کمیته هستیم. در حال حاضر کمیته در حال تشکیل جلسه و بررسی است. ممکن است ثبت نام کنندگان سررسید و مدارک آنها ناقص باشد و اکنون کمیته تعیین می کند افرادی که مدارک ناقص دارند چه زمانی می توانند آنها را تکمیل کنند.

* کمیته بدوی صلاحیت افراد را تایید می کند
فردا صبح تمامی پرونده ها در اختیار این کمیته قرار خواهد گرفت. وظیفه این کمیته بررسی، تایید و ابلاغ صلاحیت اعضا است تا بتوانیم وارد مراحل بعدی شویم. بستگان 21 روز فرصت دارند تا کار را انجام دهند و روند بررسی پرونده و تاییدیه ها 21 روز طول می کشد.

* مدی یک فوتبالیست بزرگ است، اما او ثبت نام نکرد
آقای مدی یکی از بزرگان فوتبال است و برای فوتبال زحمت کشیده است. بیش از یک ساعت مانده به پایان وقت قانونی برای ثبت نام آمده بودند. او فرد بزرگی است و به احترام و ادب از او پرسیدیم و صحبت کردیم اما بررسی نکردیم. بعد از ساعت 16 چک این انجام نشد و به آنها احترام گذاشتیم و با آنها صحبت کردیم و ضمن عذرخواهی آنها را چک نکردیم.

* تبعیض بین نامزدها و ورود به تاج با خودروی شخصی؟
من در واقع درگیر مسائل انتخاباتی بودم و کار ثبت نام انجام می دادیم، از این موضوع اطلاعی ندارم. این بخشی از اختیارات افراد دیگر در اتحادیه فوتبال است. مردم داخل فدراسیون می آمدند و اگر افراد دیگری هم می آمدند شرایطی فراهم می شد که با ماشین وارد شوند. برای همه یکسان بود.

* آیا صلاحیت سه دوره حاضران در هیات مدیره تایید می شود؟
کمیته مقدماتی انتخابات اختیار رسیدگی به همه امور را دارد و من به عنوان دبیر کل نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. بگذارید کمیته اصلی تصمیم و نظر نهایی را اعلام کند، سپس کمیته استیناف نظر بدهد. هر آنچه این عزیزان اعلام کنند برای ما صدق می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* درخواست مالی اعضای مجمع برای امضا؟
من در این مورد چیزی نشنیده ام و درخواستم این است که اجازه ندهیم این حرف ها درباره مجمع فدراسیون فوتبال و بزرگترین رکن فدراسیون که تصمیمات کلان فوتبال کشور را می گیرد، زده شود. به نظر من این حرف ها کاملا مردود است و همه اعضای مجمع از بزرگان فوتبال هستند و این صحبت نه تنها مردود نیست بلکه فردی که این حرف ها را زده است قطعا باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشد و اگر سند دارد باید ارائه کند. قطعا رسیدگی خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1833111
20 جولای 1401 @ 20:25
4.9 هزار |

1نقطه نظر

تغییر موقت سمت دبیرکل فدراسیون

*هیئت مدیره در مورد اسکوچیچ تصمیم می گیرد
در مورد آقای اسکوچیچ قدمی برداشته شده و کمیته فنی نظر خود را اعلام کرده است. هرچند دوست دارم کمیته فنی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کند. در مورد سرمربی تیم ملی تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرد و هیات مدیره فدراسیون فوتبال تنها مرجعی است که می تواند تصمیم بگیرد. و در مورد سرمربی تیم ملی نظر بدهند. نظر کمیته فنی به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می شود و اعضای محترم هیات رئیسه نظر نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی اعلام می کنند. من در مورد نظرات اعضای هیئت مدیره صحبت نمی کنم و اعضای محترم هیئت مدیره همه اهل نظر هستند و فوتبال را می شناسند.