فردوسی پور: من برای رادیو هیچ شرطی نگذاشتم

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد سومین حریف ایران در جام جهانی کدام تیم باشد، پاسخ داد: حضور اوکراین باعث جذابیت گروه می شود اما ولز هم جذاب است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر امروز یک دوره مسابقات خیرخواهانه و نمادین با حضور کودکان مبتلا به سندروم در مجموعه دریانوردی تهران برگزار شد و تیم رسانه ورزش به سرپرستی عادل فردوسی پور به مقام قهرمانی دست یافت.

مجری و تهیه کننده برنامه نود به شایعات درباره بازگشتش به تلویزیون پاسخ داد.

فردوسی پور در پاسخ به هدایای نجومی فدراسیون فوتبال و اینکه شاید اگر الان برنامه ای داشت جزییات این موضوع مشخص می شد: بزارید برای بعد، ممنون.


سرویس خبر شماره: 1822044 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 23:43 |
35,955 امتیاز خبر|

15نظرات

در جام جهانی گروه جذابی داریم.

عادل فردوسی پور درباره پیش بینی خود از سه بازی تیم ملی در جام جهانی گفت: خیلی زود است و نزدیکتر شویم. قرعه کشی جالبی داریم، فکر می کنم با نزدیک شدن به رقابت ها می توان درباره صعود بیشتر و بهتر صحبت کرد. باید ببینیم که آمادگی‌هایمان چگونه پیش می‌رود و باید تا حد امکان از نزدیک در مسابقات صحبت کنیم.

تهیه کننده برنامه 90 و فوتبال 120 درباره شرایط تیم ملی و موضوع بازی دوستانه با برزیل و آرژانتین گفت: خب، آن 5 درصد ما همیشه بالای 95 درصد کار می کنیم؛ با توجه به گروهی که داریم، باید این کار را انجام دهیم. خیلی خوب برای مسابقات آماده شوید و فرصت بسیار خوبی است و ما نباید این چند مزیت را که داریم از دست ندهیم انشالله این اتفاق بیفتد و انجامش دهیم بهترین استفاده را بکنید.

فردوسی پور پس از این اتفاق در پاسخ به نایب قهرمانی تیمش در امشب به خبرنگاران گفت: بگذارید خاطره ای را برایتان تعریف کنم، یک بار یکی از خبرنگاران ما از یک مربی پرسید چه اتفاقی افتاده است که بازی را به تساوی کشاندید که البته این را بگویم. ما بازی را بردیم (با لبخند) اول بودیم و حالا شما می گویید دوم شدیم با 2 گل بردیم و بعد می گویید دومی؟ممنون از تبریک قهرمانی شما.

عادل فردوسی پور در خصوص اصرار خبرنگاران بر سوالی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی گفت: به جام جهانی نزدیک شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی تیم ملی گفت: در مورد بازی امشب صحبت کنید. آمدیم با بچه های سندروم بازی کنیم که خیلی اتفاق خوبی بود. در مسابقات چند تا از بچه های دوست داشتنی سندروم داون به سراغ ما آمدند و واقعاً عزیز و قابل احترام هستند و از بودن در کنار آنها بسیار خوشحال شدیم. بستگان. ).

سپس خبرنگاری از فردوسی پور سوالی با عنوان «اسکوچیچ، آره یا نه» پرسید که او در پاسخ گفت: «چه خبر (با خنده).

فردوسی پور درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی گفت: به مردم دلیر مازندران تبریک می گویم، واقعا خیلی جالب بود که همه هواداران حاضر در ورزشگاه ضمن احترام به تیم آلومینیوم اراک که ساخته مهدی رحمتی بود، یک نفر بود. فینال جذاب.” .

او در پاسخ به قهرمانی آقای لیورپول در سال جاری گفت: «خیلی دوست دارم، اما از بین تمام عناوینی که او می تواند کسب کند، دوست دارم لیگ برتر را ببرم. حاضرم تمام جام ها را تقدیم کنم اما لیگ برتر را ببریم. آقای کلوپ که 2 سال به قراردادش اضافه شد و تا سال 2026 سرمربی است.