فردیناند: از مورینیو عذرخواهی می کنم، حق با او بود

ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد می گوید صحبت های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در این باشگاه درست است.


سرویس خبر شماره: 1823648 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 12:01 |
2,116 |

0نظرات

“من هنوز فکر می کنم که او در برخورد با برخی افراد و در برخی موقعیت هایی که در آن حضور داشت اشتباهاتی مرتکب شد، اما از نظر نگاه کردن به پشت صحنه و صحبت کردن در سال 2019، او گفت. او در مورد مقام دوم یونایتد در لیگ برتر کاملا درست می گفت. و این بسیار درست بود.”
ستاره سابق یونایتد درباره وضعیت فعلی تیم افزود: می توان مسائل را در پشت صحنه دید، اما ما در آن زمان از حجم این اتفاقات آگاه نبودیم. ژوزه مورینیو واضح است که همه چیز را می دانست: “او می خواست خلاص شود. از چند بازیکن و آوردن بازیکنان جدید، اما این اتفاق نیفتاد و او ناراحت شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مورینیو در فصل 18-2017 با یونایتد نایب قهرمان لیگ برتر شد، اما چند ماه بعد که تیمش در رده ششم قرار گرفت، اخراج شد و اوله گونار سولشر جایگزین او شد. .
سرمربی پرتغالی پس از اخراجش در سال 2019 به اینتر گفت که قرار گرفتن در رده دوم در تیم منچستریونایتد یکی از بهترین نتایج او در دوران مربیگری اش بوده است زیرا پشت پرده مشکلات زیادی وجود دارد.
فردیناند در کانال یوتیوب خود درباره اظهارات مورینیو گفت: “فکر می کنم سخنان ژوزه بسیار پخته و درست بود.” باید از او عذرخواهی کنم چون در آن زمان نگاه دیگری به این مربی داشتم و او را قضاوت می کردم.