فردین: داور تحت تاثیر تحریک استقلالی ها قرار گرفت


سرویس خبر شماره: 2019750
18 مه 1403 در 1:02 ب.ظ.
1.3 هزار |

7نقطه نظر

شانس با ما یار نبود و باختیم.

فردین یوسفی مدعی است اگر روزبه چشمی ذوب آهن اخراج می شد به راحتی می توانست سه امتیاز مقابل استقلال را کسب کند.

فردین: داور تحت تاثیر تحریک استقلالی ها قرار گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن در شرایطی مغلوب استقلال شد که در نیمه اول از حریف پیش بود اما با زدن دو گل در نیمه دوم شکست شاگردان ربیعی را رقم زد. فردین یوسفی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما فوتبال خیلی خوبی ارائه داد و می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما متأسفانه دو گل زدیم و بازی را باختیم. در هر صورت، فوتبال است. چند موقعیت ایجاد کردیم و توپ هایمان گل نشد، اما استقلالی ها از 2-3 موقعیت هایی که او داشت استفاده کردند و به گل رسیدند.

وی درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: داوری تحت تاثیر آشفتگی بازیکنان استقلال قرار گرفت. روزبه چشمی باید صد در صد اخراج شود اما من این تصور را دارم که داور تمرکز لازم را نداشت. اگر استقلال در دقیقه 75 10 نفره می شد برای ما راحت تر بود و با نبود بازیکن اصلی حریف می توانستیم پیروز شویم.

یوسفی درباره عملکرد ذوب آهن در این مسابقات گفت: ما خوب بازی کردیم و حتی آقای ربیعی هم از فوتبالی که ارائه کردیم راضی بود اما نه آقای ربیعی و نه هیچ کدام از بازیکنان از نتیجه راضی نبودند. همه ما از باخت این مسابقه ناراحت بودیم. ما واقعا مستحق برد در این دیدار بودیم و حیف که شکست خوردیم.

این بازیکن با اشاره به اینکه ذوب آهن برای برد به تهران آمده است، گفت: همانطور که می دانید ما تیم خارج از خانه بهتری بودیم و مهم نبود کجا بازی می کنیم. ما برای سه امتیاز آمدیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم و حتی بعد از گلزنی هم همچنان هجومی داشتیم و تیم کاملاً دفاعی نبودیم. اما فوتبال است و شانس با ما یار نبود و بازی را باختیم.

یوسفی درباره نتایج ذوب آهن در هفته های اخیر گفت: تیم ما فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. دست هر بچه سخت کوشی درد نکنه اما این اتفاق می افته. در حال حاضر همه تمرکزمان بر این است که هفته آینده در فولادشهر در دیدار مقابل پیکان سه امتیاز را بگیریم و به روند خوب خود برگردیم.

وی با اشاره به بازی های باقی مانده ذوب آهن گفت: چهار مسابقه بسیار سخت داریم و باید به مصاف پیکان، صنعت نفت، فولاد و گل گهر برویم. در هفته های آخر همه تیم ها با قدرت بیشتری وارد مسابقات می شوند و دوست ندارند امتیاز از دست بدهند. با این حال امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و جزو شش تیم برتر رده بندی باشیم.

بازیکن ذوب آهن در پایان گفت: از هواداران ذوب آهن و اصفهانی ها بابت شکست در دیدار شب گذشته مقابل استقلال عذرخواهی می کنم و امیدوارم در چهار هفته باقیمانده بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه، پاداش محبت و اعتماد آنها را بدهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی