فرشاد شماره 10 سپاهان را پیدا کرد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2055249
26 جولای 1403 در 9:23 ب.ظ.
4.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

شکاری جایگزین قدیمی ها شد.

با اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داد، جدایی فرشاد احمدزاده از سپاهانی ها پس از سه سال را باید قطعی دانست.

فرشاد شماره 10 را در سپاهان صاحب پیدا کرد (عکس)

به گزارش “ورزش”، احمدزاده یکی از خریدهای محرم نویدکیا برای تقویت سپاهان در شروع لیگ بیست و یکم بود. این مهاجم تکنیکی و سریع پس از پیوستن به سپاهان، شماره 10 را از محمدرضا حسینی گرفت و حسینی که از شماره جدید خود در سپاهان ناراضی بود، تصمیم گرفت دوباره شماره 7 را به تن کند.

احمدزاده که در سه سال گذشته در کنار محرم نویدکیا و خوزه مورایس یکی از مهره های اصلی سپاهان بوده، حالا تصمیم گرفته ماجراجویی جدیدی را در پیش بگیرد و می خواهد فوتبالش را در پایتخت ادامه دهد و جدایی اش از اردوی طلایی پوشان. انتظار می رود قطعی در نظر گرفته شود.

در همین راستا از اصفهان خبر پیدا شدن مالک جدید شماره 10 سپاهان و تحویل این شماره به رضا شکاری می رسد.

2054810

شکاری در ابتدای فصل گذشته به عنوان یکی از ستاره های گل گهر به سپاهان پیوست و فصل گذشته نیز یکی از مهره های کلیدی سپاهان بود. البته این بازیکن که حالا با گرفتن شماره 10 از خود انتظارات را بالا خواهد برد، چند هفته ای از لیگ بیست و سوم را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست از دست داد و تقریبا نیمی از مسابقات به همین دلیل به او واگذار شد. اما او برای فصل آینده آرزوهای بزرگی دارد و شماره جدید که بازیکنان بزرگی در سپاهان برتان بوده اند به او در این مسیر کمک می کند و توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی