فرشاد فرجی: این اتفاق من را آزار داد

بهترین را نداشتم
بدترین اتفاقی که در سال 1401 برای من افتاد مصدومیت در بازی با آلومینیوم قبل از جام جهانی بود که من را از شرایط ایده آل فوتبال دور کرد… باید بگویم بهترین اتفاق این است که اتفاق خاصی نیفتاده باشد که اینقدر خوشحالم کند. .

انرژی هواداران و کار سختی که ما انجام می دهیم
از هواداران می خواهم که در 7 بازی باقیمانده پشت تیم باشند چرا که تاکنون از تیم حمایت کرده اند. بدون آنها، یک محل کار لنگ است. آنها انرژی مثبت ما هستند و امیدواریم با کمک آنها و زحماتی که در زمین انجام می دهیم به هدفمان برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد فرجی گوشی را برمی دارد. پارسال که می گوییم می ایستد و آه می کشد. می گوید سال 1401 مطابق میل او نبود. سپس حرف هایش را می زند و سعی می کند با این امید تمام کند که به قول خودش اینجا پرسپولیس است.
مصاحبه را در زیر بخوانید:

بازی با مس تاکتیکی خواهد بود
معمولاً وقفه ای که ایجاد می شود به تیم کمک می کند تا از بحران و رسیدن به اوج برود یا از رشد تیم جلوگیری می کند. به نظر من مس رفسنجان قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشت و تیم یکپارچه است، مطمئنا بازی سختی در منطقه آنها خواهیم داشت. چاره ای جز برد نداریم و باید بهترین نتیجه را بگیریم. تیم من ساختار خوبی دارد و دفاع تیمی خوبی دارد و کمترین گل زده را دارد. این تیم ثابت عمل کرد و نشان می دهد که یک تیم تلاش کرده است و فقط به یک پست محدود نمی شود، چند گل هم داریم. بازی قطعا تاکتیکی خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

من به پنالتی سلام می کنم
وی که در دیدار مقابل فان پارس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، در این باره گفت: آیا این بازیکن از نظر روحی و جسمی آماده پنالتی بود، بله یا خیر؟ او هم از من درخواست کرد و در ادامه اگر شرایط مهیا باشد، می توانم پنالتی بزنم.

مکتب تخت جمشید و جنگ در محاکمه
در حال حاضر در لیگ در چالش بزرگی هستیم و راه سختی در پیش داریم، اما مکتب پرسپولیس ثابت کرده است که برای رسیدن به هدفت همیشه باید بجنگی و همیشه سختی ها وجود دارد و این تو هستی که باید بر سختی ها غلبه کنی. با تلاش و پشتکار با هفت بازی مانده به انجام، تلاش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم تا بتوانیم عنوان خوبی را کسب کنیم. سرنوشت دست ما نیست اما قول می دهیم تمام توان و تمرکزمان را بگذاریم و جام حذفی را هم داریم. بدون شک هدف ما قهرمانی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهیم.

1670825


سرویس خبر شماره: 1897043
آوریل 02, 1402 در 07:35 ب.ظ
7.1 هزار |

1نقطه نظر

برای این هفت بازی پشت سر ما باشید

خسته کننده بود
سال 1401 مورد پسند من نبود و نتوانستم به هدف فوتبالم برسم، علاوه بر مصدومیت های پی در پی که برایم پیش آمد، مرا از شرایط فوتبالی و ملی دور کرد و از شرایط خوبم دور کرد و سخت بود. . از نظر باشگاه متأسفانه نتوانستیم قهرمانی را کسب کنیم و این برای من سخت ترین بود، چرا که پرسپولیس برایم مهمتر از هر چیز دیگری است و اینکه نمی توانستم جامی نگیرم آزاردهنده بود. با پیراهن تیمم

گویا سال گذشته برای مدافع پرسپولیس خوب نبود و او از خاطراتش احساس نارضایتی می کند.

فرشاد فرجی: این اتفاق من را آزار داد