فرشاد پیوس، منتقد یحیی; از تیم حمایت کنید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی دربی دیروز از این باشگاه در خط مقدم حمایت کرد.


سرویس خبر شماره: 1815920 |
27 مارس 1400 ساعت 14:39 |
527 |

0نظرات

فرشاد پیوس در گفت وگو با “مجله اخبار فوتبال”، درباره دربی 98 و عملکرد پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم پرسپولیس در نیمه اول بعد از یک ربع کم کم توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست کم کم مثل همیشه بازی کند. بازی که مبتنی بر پاس و استفاده از فضاهای کوچک بود.
وی ادامه داد: پرسپولیس علاوه بر گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، چندین موقعیت خوب دیگر هم داشت که حتی با اختلاف دو یا سه گل هم می توانست به رختکن برود اما مهاجم ازبکستانی کمی دچار مشکل شد. عجله کنید با این حال فکر می کنم او بازیکن بسیار خوب و آینده داری است و می تواند در آینده کمک زیادی به تیم کند.
گلزن پرسپولیس در دهه 60 و 70 درباره اعتراض شدید یحیی گل محمدی و اعتراض شدید پرسپولیسی ها به عملکرد داور ادامه داد: ببینید داور خیلی بهتر از این می توانست قضاوت کند. از من هم مثل کادر فنی پرسپولیس سوال شد که چرا داور اجازه تعویض پرسپولیس را نداد؟ چرا وقتی یک تیم ده نفره جایگزینی آماده دارد، تعویض انجام نمی دهیم؟
پیوس گفت: «همه مربیان دیگر جای یحیی بودند. البته من هم مثل بقیه فکر می‌کنم مربیان باید هوشیارتر باشند و در هنگام اشتباهات داوران حوصله بیشتری داشته باشند، اما من و شما در شرایطی که استرس مربیان را نداریم و از بیرون به مسائل نگاه می‌کنیم این را می‌گوییم. . به خصوص یحیی که می دانیم این فصل چقدر اذیت شده و از مسائل مالی و مدیریتی گرفته تا اشتباهات داوری تا اینجای کار به ضرر پرسپولیس بوده است.
ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: دیدم برخی از پیشکسوتان از شب گذشته به یحیی حمله می کنند و از او انتقاد می کنند. دوستان من! این یحیی همان یحیی است که پرسپولیس را به فینال آسیا برد، دو قهرمانی لیگ را به دست آورد و از وقتی که آمد برای سربلندی تیم عزیزمان جان باخت. چرا انقدر عجله داری؟ چرا شمشیر را بستی؟ حق یحیی خیلی بیشتر از اینهاست و الان همه باید از تیم حمایت کنیم.
پیوس در پایان گفت: به نظر من یحیی باید اتفاقات بازی دیشب را فراموش کند و تیمش را برای ادامه لیگ دوباره آماده کند. هنوز 7 هفته و 21 امتیاز باقی مانده است و باور کنید تا پایان فصل اتفاقات زیادی قرار است بیفتد. ما نباید ناامید شویم و همانطور که گفتم باید از این بازیکنان حمایت کنیم که در این سال ها با انواع مشکلات و مشکلات مالی روبرو بوده اند. مطمئن باشید با حضور گل محمدی و بازگشت آرامش به تیم، پرسپولیس می تواند موفق شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی