فرش قرمز برای رنارد پهن شد: خداحافظ ریاز!

از جمله کسانی که آینده طلایی را برای زنان فرانسوی پیش بینی می کنند، حبیب بی، مفسر کانال فرانس پلاس است. او می گوید: «من فکر می کنم انتخاب رنار یک تمایل دوجانبه است. همان قدر که حضور در تیم بانوان را دوست دارد و حضور شخصیتی مثل او می تواند به آن تیم کمک زیادی کند. زمانی که او مربی ساحل عاج بود، زمان زیادی را با او گذراندم و افکار او را می دانم. او جنبه فوق العاده ای در مربیگری دارد و وقتی با شما صحبت می کند قدرت زیادی برای متقاعد کردن و عملی کردن حرف هایش دارد.”

البته ممکن است در سطح فوتبال فرانسه یک امر عادی جدید باشد اما در سطح قاره آسیا همچنان یک شوک محسوب می شود و به نوعی جذابیت احتمالی هدایت این تیم را زیر سوال می برد. یکی از مدعیان جام ملت های آسیا نیز به حساب می آید و البته با نتایج خوب رنار در جام جهانی، این جدایی برای فدراسیون فوتبال عربستان نیز ناکام است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگر رنار طبق برنامه ای که فرانسوی ها می گویند عربستان را ترک کند و به فرانسه برود، ماه آینده اولین بازی های خود را با تیم جدید مقابل کلمبیا و کانادا به فاصله چهار روز انجام خواهد داد.

نکته عجیب در مورد رنار و آینده او این است که هیچ یک از رسانه های سعودی خبری در این باره منتشر نکرده اند و مشخص نیست چرا هیچ نقل قولی از این مربی فرانسوی مبنی بر احتمال جدایی از تیم ملی عربستان منتشر نمی شود و تنها برخی از مفسران شبکه های تلویزیونی در این مورد صحبت کردند، آنها پرداخت کردند.

حبیب بی، مشاور کانال پلاس به احتمال حضور هروه رنار در راس تیم بانوان فرانسه اشاره کرد.

فرش قرمز برای رنارد پهن شد: خداحافظ ریاز!

این مفسر تلویزیونی با بیان اینکه شخصیت رنار سرمایه اوست و این چیزی است که تیم زنان فرانسه برای بازگشت به AM نیاز دارد، ادامه می دهد: فکر می کنم اگر او مدیریت این تیم را برعهده بگیرد، اتفاق فوق العاده ای در تیم زنان فرانسه رقم خواهد زد. انجام خواهد داد.”

در همان زمان، در فرانسه، مردم به طور جدی در مورد رنار صحبت می کنند. به خصوص اینکه تیم ملی بانوان در ماه های اخیر دستخوش تغییراتی شده و نیاز به خون تازه دارد. رنار به عنوان سرمربی آینده تیم زنان فرانسه محبوبیت خاصی در بین هواداران فوتبال دارد و گزینه مناسب و شایسته ای برای این پست به نظر می رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر اتفاق خاصی نیفتد، هروه رنار فرانسوی هدایت تیم بانوان این کشور را برعهده خواهد گرفت. او به احتمال زیاد چهارشنبه آینده در پاریس خواهد بود. اندکی پس از دیدار تیم عربستان مقابل بولیوی که می تواند آخرین دیدار این مربی سرشناس در قاره آسیا و آفریقا باشد.


سرویس خبر شماره: 1897655
07 آوریل 1402 ساعت 05:00
5.2 هزار |

0نقطه نظر

زنان فرانسوی در انتظار جادوگر سفید